Stiri

Startup-ul românesc StockBinder țintește o nouă rundă investiții de 300.000 euro

9 feb. 2022 2 min

Startup-ul românesc StockBinder țintește o nouă rundă investiții de 300.000 euro

Reading Time: 2 minute

StockBinder, startup-ul românesc care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, țintește o nouă finanţare pentru expansiunea internațională. Compania a strâns deja peste 60% din suma țintită, din partea mai multor investitori locali, printre care se numără Marian Șeitan și Felix Crișan, prin platforma de finanțare Rōnin.

StockBinder creează un ecosistem în care magazinele online și furnizorii atât din România cât și la nivel european pot să interacționeze, să stabilească noi relații contractuale și să transmită informații despre cataloage, prețuri și stocuri în timp real.

Stockbinder vrea să atraga prin Rōnin 300.000 de euro

Stockbinder vrea să atraga prin Rōnin 300.000 de euro de la investitori locali, din care a strâns deja aproape 200.000 euro. Finanțarea va asigura dezvoltarea integrărilor de tip plug and play cu cele mai importante platforme de ecommerce și ERP, facilitând astfel magazinelor online și furnizorilor accesul rapid la ecosistemul StockBinder. De asemenea, prin aceasta finanțare, StockBinder își propune să înceapă integrarea furnizorilor din piețele vecine.

„StockBinder transferă informaţii, date între magazine online şi furnizorii lor. Practic, obiectivul nostru cu StockBinder este să ajutăm la transferul de informaţii despre produse, stoc, preţuri etc. Astfel, vrem să rezolvăm o problemă reală din piaţă și anume nevoia de a corela stocurile proprii ale magazinelor cu stocurile furnizorilor sau de a transfera date unitare de la mai mulţi furnizori în platforma lor de ecommerce. Această finanțare ne va ajuta să dezvoltăm funcționalități suplimentare în platformă și să atragem mai mulți clienți la nivel internațional.“, a declarat Ionuț Farcaş, fondatorul și CEO-ul StockBinder.

“Comerțul online este una dintre industriile care au avut cea mai rapidă creștere în ultimii ani, atât la nivel internațional, dar și în România. O soluție precum StockBinder are potențialul de a revoluționa industria de e-commerce din regiune și de a le oferi utilizatorilor un avantaj competitiv foarte mare.”, a completat antreprenorul Felix Crișan, referitor la investiția în StockBinder.

„Am investit și a doua oară în StockBinder pentru ca rezolva o mare bătaie de cap a multor magazine de e-commerce din România și din regiune, aceea de a putea „trage” de la furnizori date actuale, precise și complete despre produsele vândute. Însă, mai ales, am investit în StockBinder de doua ori pentru ca îl cunosc de mult timp pe Ionuț Farcaș și am încredere în capacitatea lui de implementare.,” a adăugat Marian Șeitan, investitor pentru a doua oară în StockBinder.

În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse, peste 20 de furnizori şi mai multe magazine și companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achiziţiilor proprii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: