Marketing Stiri

Sticla Coca-Cola implineste 100 de ani

27 feb. 2015 2 min

Sticla Coca-Cola implineste 100 de ani

Reading Time: 2 minute

Anul acesta se implinesc 100 de ani de la crearea celebrei sticle Coca-Cola. Campania care marcheaza acest moment aniversar se va desfasura pe tot parcursul anului in peste 130 de tari si va cuprinde spoturi TV, activare in mediul digital, precum si o serie de expozitii semnate de artisti contemporani din intreaga lume, precum Andy Warhol, Norman Rockwell sau Peter Blake.

Brevetata pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creatie a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cerinta care a stat la baza realizarii sticlei a fost un design  care sa poata fi recunoscut printr-o singura atingere sau chiar si atunci cand este spart in bucati.

Campania aniversara va cuprinde mai multe momente, printre care:

Sticla Contur Coca-Cola: Un simbol american la 100 de ani – O expozitie la Muzeul de Arta High, din Atlanta, Georgia, SUA, in cadrul careia vor fi expuse, pentru prima data in lume, doua picturi originale ale lui Andy Warhol cu sticla Coca-Cola, precum si alte 100 de lucrari si fotografii originale, cu si despre aceasta, dar si prototipurile si schitele originale ale sticlei.

Sticla Coca-Cola: Inspirand cultura pop de 100 de ani – O expozitie itineranta ce va vizita peste 15 de tari, parcurgand peste 62.000 km in jurul lumii, pentru a oferi consumatorilor o calatorie multisenzoriala si interactiva, ilustrand parcursul sticlei Contur Coca-Cola in arta si cultura populara a ultimului secol.

14 clipuri care exploreaza istoria sticlei Contur Coca-Cola prin arta cinematografica si care vor fi difuzate anul acesta pe digital si pe posturile TV din intreaga lume.

Nobody Like You – O melodie a artistului Francesco Yates, dedicata sticlei Contur Coca-Cola, care descrie caracterul special al momentelor petrecute alaturi de persoana iubita si care a fost lansata astazi.

Sticla Contur Coca-Cola 2

Kiss The Past Hello – O carte in editie limitata ce va fi publicata in luna martie de editura franceza Assouline si care va ilustra perspective clasice si moderne asupra design-lui sticlei Contur Coca-Cola, precum si istoria bogata a acesteia.

Aplicatia Povestea sticlei Contur Coca-Cola – O calatorie interactiva ce le va oferi consumatorilor ocazia de a arunca o privire in Arhivele Coca-Cola din Atlanta, ce includ imagini si informatii despre brandul Coca-Cola si sticla Contur Coca-Cola. Aplicatia este gratuita si va fi disponibila pe iOS si Android.

Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, cu un portofoliu alcatuit din peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase, in valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe şi nectaruri. Produsele companiei ajung in peste 200 de tari, consumul depasind 1,9 miliarde de portii pe zi.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: