Business Companii Lifestyle Stiri

Stilouri Pelikan, în onoarea Regelui Mihai

4 iun. 2019 2 min

Stilouri Pelikan, în onoarea Regelui Mihai

Reading Time: 2 minute

Brandul german de instrumente de scris Pelikan a realizat o ediție specială a unui stilou în onoarea Regelui Mihai I al României. Proiectul, inițiat pe timpul vieții suveranului, în 2017, a primit consimțământul acestuia devenind astfel o inițiativă unică în lume. În toată istoria de 180 ani a brandului nu a mai existat nicio altă personalitate pe plan național sau mondial în onoarea căreia Pelikan să dedice o ediție specială.

Cele 300 de exemplare ale instrumentului de scris de lux ce poartă semnătura Regelui Mihai, sunt disponibile spre achiziționare în baza unei liste de înscriere, în platforma dedicată, www.LiteraDeRege.ro, iar costul unui exemplar este de 3.800 lei + TVA.

Instrumentele de scris sunt manufacturate cu cea mai mare atenție, folosindu-se în realizarea acestuia aur de 18K pentru peniță și de 23,5K pentru coroana regală și decorațiuni. Pe lângă semnătura suveranului, stiloul poartă și gravura dictonului căruia Regele Mihai I i-a fost fidel toată viața: Nihil sine Deo. 

Proiectul a fost dezvoltat de compania Herlitz România, împreună cu Casa Majestății Sale.

”Încă de când am fost acceptați ca și furnizori ai Casei Regale, în 2014, dorința noastră a fost de a fi alături de Regele nostru și de Casa Regală prin tot ceea ce putem face noi cel mai bine în materie de papetărie și birotică. Ideea aceasta de a lansa un instrument de scris în onoarea celui mai iubit monarh român, s-a născut în 2016. Visul nostru de atunci a fost să creăm acest instrument de lux în onoarea și în prezența Regelui Mihai. Din păcate, Regele a decedat în 2017 și, așa cum era firesc am amânat acest proiect și am respectat cu durere doliul de un an.  În 2019, împreună cu Casa Regală, am luat hotărârea să continuăm eforturile noastre și să lansăm această Ediție Regală în memoria Regelui Mihai,” declară Horațiu Nicolau, Director General, Herlitz România.

Patru stilouri din ediția specială au fost achiziționate în timpul evenimentului de lansare, printr-o licitație caritabilă. Fiecare stilou s-a vândut cu peste 2.000 euro și s-au strâns astfel aproape 9.000 euro, fonduri ce au fost direcționate către Asociația pentru Patrimoniul Regal Peleș.

În România, brandul Pelikan este gestionat de Herlitz România, ce are în acest moment o echipă de 72 persoane care coordonează toate operațiunile din sediul central din Târgu Mureș. Din 2012, de când Grupul Pelikan a început preluarea operațiunilor Herlitz la nivel mondial, Herlitz România a preluat si brandul Pelikan, în acest moment coordonând prezența ambelor branduri în țară și în Republica Moldova.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: