Categories: CompaniiStiri

Surse de culoare

Reading Time: < 1 minut

Duraziv anunta relansarea site-ului companiei, care cu un design nou si o structura diferita, isi propune sa devina o resursa de inspiratie si sfaturi utile pentru alegerea corecta a finisajelor – de la mortare, la vopsele lavabile sau lacuri pentru lemn.

foto: Duraziv.ro

Sectiunile noului site imbina informatii despre cele doua divizii de produse ale companiei (vopsele, mortare) cu idei de amenajare si trucuri de designer pentru toti cei care cauta solutii accesibile pentru amenajarea locuintei.

Alaturi de platforma online, compania face pasul ssi catre social media prin pagina de Facebook.

“Odata cu relansarea siteului si lansarea paginii de Facebook ne dorim sa democratizam culoarea, sa incurajam oamenii sa se exprime prin culoare si sa isi personalizeze astfel spatiul, fie ca e acasa sau la lucru. In felul acesta, vrem sa devenim partenerul lor in amenajare si sa cream un spatiu de interactiune pentru aceia care, ca si noi, cred ca peretii iubesc culoarea!”, spune Marga Carp, director de marketing, Duraziv.

Cu o experienta de 11 ani pe piata materialelor de constructii, Duraziv este o companie cu o cifra de afaceri de aproximativ 73,5 milioane de RON in 2013 si peste 170 de angajati. Compania a fost fondata de omul de afaceri Daniel Guzu. Pornita sub denumirea Bau Profil si axata pe productie de profile metalice si accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins in domeniul adezivilor si mortarelor pentru constructii, a vopselor si tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

2 ore ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

2 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

3 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

3 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

3 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

3 ore ago