Symphopay lansează o platformă care permite unificarea tuturor tranzacțiilor bancare
Reading Time: < 1 minutFintech-ul Symphopay a lansat platforma ONE, care permite unificarea tuturor tranzacțiilor bancare, conectarea tuturor comercianțior, a canalelor de plată (online sau offline) și a proceselor cu valoare adăugată într-o experiență omnichannel unificată Acest sistem de orchestrare a plăților permite băncilor să opereze cu mai multă agilitate, control sporit și vizibilitate mai bună asupra plăților.
Procesul de acquiring (acceptarea de către bancă a sumelor plătite de cumpărător în contul unui comerciant, într-un magazin fizic sau online) a fost privit în mediul bancar mai mult ca un serviciu utilitar, o rotiță necesară într-un angrenaj al comerțului modern. Procesul de aquiring însă este foarte fragmentat între diverse sisteme de plăți, furnizori tehnologici și canale comerciale, generând băncilor mai degrabă costuri decât valoare strategică.
De la utilitar la business
Noua platformă oferă astfel băncilor posibilitatea de a transforma procesul de acquiring dintr-un serviciu utilitar într-un business de creștere.
„Viitorul procesului de acquiring aparține acelor bănci care pot controla astfel experiența clientului , transformând fiecare plată într-un moment relevant de interacțiune cu clientul” a declarat Daniel Nicolescu, CEO Symphopay. „Cu Symphopay ONE, oferim băncilor agilitatea unui fintech, în completarea încrederii de care se bucură o băncă tradițională”.
Pentru bănci și comercianți enterprise
Symphopay este un fintech fintech românesc, fondat în 2015, specializat în orchestrarea plăților pentru bănci și comercianți enterprise. Prin platforma sa cloud, Symphopay conectează canale de plată, acquireri și sisteme de loializare într-un ecosistem unificat care oferă informații în timp real, flexibilitate în integrare și noi modele de interacțiune cu clienții.
Symphopay s-a impus ca un strat middleware între bănci și comercianți iar tehnologia companiei coordonează deja plățile pentru unii dintre cei mai importanți retaileri din România — inclusiv Profi, eMAG, Intersport, FAN Courier, Sameday, NEPI, Farmacia Tei și mulți alții — gestionând milioane de tranzacții lunare pe canale fizice și digitale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


