MarComm Marketing Stiri

#TalentBet, un think tank pentru soluții de criză

25 apr. 2020 2 min

#TalentBet, un think tank pentru soluții de criză

Reading Time: 2 minute

The Alternative School For Creative Thinking lansează începând cu data de 5 mai platforma #TalentBet, un think tank pro-soluții de criză, pentru business-uri și creativi. Proiectul își propune să formeze o noua clasă de creativi, bazată exclusiv pe talent și competență, și pe capacitatea de a avea reacție rapidă și eficientă la stres și criză, prin rezolvarea, ghidată de profesioniști, a briefurilor ”la zi”, oferite de companii care se confruntă cu situații fără precedent.
#TalentBet va opera în online, pentru grupuri de 12 creativi, ce vor lucra pe 4-6 briefuri, cu întâlniri digitale de două ori pe săptămână. Durata experimentului va fi de 3 săptămâni. În funcție de evoluția și interesul industriei, o nouă grupă poate fi formată în iunie. 

Ce oferă The Alternative School companiilor care se alătură demersului?

Un cap limpede, o abordare diversă și proaspătă asupra contextelor generate de corona sau cele de criză, în general, propuneri despre cum provocările pot deveni oportunități de business, noi direcții de relaționare cu audiențele. De asemenea, implicarea în TalentBet reprezintă o oportunitate de a recruta oameni care-și dovedesc inteligența creativă, pe briefuri generate de situații fără precedent.

Ce au de câștigat creativii care aderă la #TalentBet? 

Un portofoliu la zi, pe briefuri provocatoare, cu soluții la care ajung în urma ghidajului oferit de o echipă de elită. Ocazia de a-și demonstra puterile, talentul și impactul în situații critice. Ani de zile, briefurile sociale sau cele de tipul ”creativitatea salvează umanitatea” au fost la modă, de multe ori pornind de la situații fictive sau de relevanță minoră. Contextul actual le oferă șansa să demonstreze că munca lor nu e chirurgie, dar poate deveni la fel de importantă.

Platforma de personal branding MEALCHEMY va fi și ea activată. Astfel, competitorii #TalentBet vor primi feedback personalizat și de detaliu, pe modul în care își vând competențele și se poziționează în industrie, ajutându-i să-și construiască o prezență articulată, coerentă și memorabilă. Demersurile de job scounting completează pachetul.

Gonzacenco (Publicis, Paris), Andrei Chirisi (NEXT/THREE), Alexandra Bombiță (CESI), Teodora Migdalovici (CannesLions/MEALCHEMY) sunt primii speakeri și evaluatori confirmati.

Pentru a defini ultimele detalii ale #TalentBet, aliniat la nevoile, așteptările și resursele industriei, reprezentantii marketerilor sunt invitați să răspundă la un foarte succint chestionar aici, iar creativii aici

Foto: © Hermin Utomo | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: