Cine va reprezenta România la Roger Hatchuel Academy în 2018?

Cine va reprezenta România la Roger Hatchuel Academy în 2018?

Georgiana Toacsen este cea care va reprezenta România la CannesLions / Roger Hatchuel Academy 2018. Ea a fost selectată în urma competiției organizate de The Alternative School for Creative Thinking la nivel național. Georgiana s-a născut în Franța unde a și trăit 11 ani. A terminat liceul Francez din București și a continuat o licență, apoi un master la FABIZ.

Cine va reprezenta România în competiția Young Marketers la Cannes?

Cine va reprezenta România în competiția Young Marketers la Cannes?

Florentina Dumitru și Ștefania Bugan – echipa Connected – sunt câștigătoarele competiției  Young Marketers în cel de-al treisprezecelea sezon al The Alternative School for Creative Thinking. Ele vor reprezenta România în competiția cu același nume de la Cannes Lions, unde vor concura cu echipe similare din toate țările lumii. La cea de-a treisprezecea ediție a The Alternative School au fost

Alexandra Bombita si Maria Guseth, in competitia Young Lions Design

Alexandra Bombita si Maria Guseth, in competitia Young Lions Design

Alexandra Bombita si Maria Guseth (Dorothy’s Slippers) s-au calificat in urma competitiilor de la The Alternative School pentru competitia Young Lions Design, ce va avea loc la Cannes in a doua jumatate a lunii iunie. Alexandra (copy & strategist) si Maria (art director) lucreaza la Leo Burnett. Ele au trecut prin toate probele de competitie la nivel local, rezolvand cu

The Order of Creative Angels, la zece ani de Cannes Lions Romania

The Order of Creative Angels, la zece ani de Cannes Lions Romania

Cannes Lions Romania a lansat The Order of Creative Angels la Cannes, cu ocazia celor 10 ani de reprezentanta locala a celui mai influent festival de gandire creativa la nivel mondial. Ordinul a fost inaugurat pentru a onora acele persoane si companii care au sustinut in ultima decada in mod programat, consistent si neconditionat The Alternative School for Creative Thinking

Run Project, pe 17 iunie

Run Project, pe 17 iunie

Industria creativa se reuneste in seara zilei de 17 iunie, la Galateca, in cadrul RUN Project, evenimentul anual  in cadrul caruia sunt prezentate toate lucrarile romanesti inscrise la Cannes Lions. Anul acesta au fost inscrise 144 de lucrari din Romania. In topul agentiilor cu prezenta consistenta in competitia de la Cannes se numara Geometry Global, Leo Burnett, Publicis si McCann,

Cyber si PR Creativ in cursa pentru Cannes Lions

Cyber si PR Creativ in cursa pentru Cannes Lions

Cannes Lions Romania anunta competitiile Cyber si PR Creativ in contextul pregatirilor pentru editia de anul acesta a Cannes Lions. Credit foto: © Putnik | Dreamstime.com Competitia Cyber, “Meet up in Cannes”, este organizata in parteneriat cu agentia Senior Hyper si la aceasta sunt invitati sa participe tineri cu specializare in webdesign, arte digitale si programare. Competitia de lobby si PR Creativ se

Competitie de design creativ

Competitie de design creativ

Anul acesta, la anivesarea a 10 ani de la lansarea biroului Cannes Lions in Romania si tot  atatia de la initierea programului de MBA Creativ de la The Alternative School for Creative Thinking, Cannes Lions Romania, Antalis si BDC anunta competita de design grafic si design de obiect  “First 10 Golden Years”. Foto: Dreamstime In competitie sunt invitati sa participe tinerii

Inscrieri la Semestrul Cannes 2015

Inscrieri la Semestrul Cannes 2015

The Alternative School for Creative Thinking anunta inceperea inscrierilor pentru Semestrul Cannes 2015. Cei interesati se pot inscrie pana pe 22 februarie, iar cursurile cu o durata de 8 saptamani urmeaza sa inceapa pe 24 februarie. Intalnirile au loc marti si joi seara, de la 19:00 la 21:00 la sediul The Practice (Iorga 13) si sambata de la 11:00 la

Inspiratie cu parfum de Riviera

Inspiratie cu parfum de Riviera

Intre RUN si Cannes au fost doua saptamani intense, incheiate cu doze de inspiratie si infuzie de creativitate, romani pe podium, multe emotii si aplauze. Biroul Cannes Lions in Romania a organizat la inceputul lui iunie, in parteneriat cu revista Biz si cu sustinerea Samsung Note 3, proiectia celor 151 de lucrari romanesti inscrise la cea de-a 61-a editie a

Adam & Eve/DDB, Agentia anului la Cannes Lions

Adam & Eve/DDB, Agentia anului la Cannes Lions

Castigatoare a patru Grand Prix-uri, Adam & Eve/DDB, parte a grupului Omnicom, a fost desemnata agentia anului in cadrul festivalului international de creativitate Cannes Lions. Adam & Eve/DDB a castigat Grand Prix in categoriile Promo & Integrated, Press, Integrated si Film, pentru campania de Craciun (2013) “I’m sorry I spent it on myself”, dezvoltata pentru Harvey Nichols. In total, Adam