Program
Conferinţa dedicată strategiilor de social media ale marilor branduri de pe piaţa locală
9:00 - 10:00 Înregistrarea participanţilor
Înregistrarea participanţilor
10:00 - 12:00 Sesiunea I
CUM SCHIMBĂ SOCIAL MEDIA REGULILE ÎN MARKETING?
Conținutul rămâne elementul cel mai relevant pentru marketing, însă contextul și canalele prin care este livrat s-au schimbat. Află care sunt tendințele în domeniul comunicării digitale și cum poți optimiza folosirea noilor canalelor de social media astfel încât să se integreze organic în strategia ta de comunicare.
TEME DE DISCUŢIE:
Social media 360: Platforme - Management - Campanii
Social Listening & Social Analytics: cum să-ți înțelegi mai bine consumatorii
Social Response versus Customer Care
Brand Storytelling pe Instagram
Video storytelling
Vânzări sau imagine de brand?SPEAKERI:
Roxana Memetea, Managing Partner, DDB România
Ioana Sigarteu, SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics
Mugur Patraşcu, Founder, ScreenNative
Ana Morodan, Influencer & online entrepreneur
Andreea Blejan,Digital Manager, Premier Restaurants România
Andrei Ungureanu, Digital Content Manager, Coca-Cola România12:00 - 12:30 PAUZA DE CAFEA
Pauza de cafea
12:30 - 14:00 Sesiunea II
FIECARE VEDE ALTCEVA - DEZBATERE: CLIENT VS AGENŢIE VS CREATORII DE CONŢINUT
Social media a șters granițele dintre online in offline, iar companiile, brandurile și creatorii de conținut încep să treacă la următorul nivel, în care creativitatea aduce rezultate de business. Dar fricțiunile sunt inevitabile și, de multe ori, colaborarea între client, agenție și creator de conținut creează frustrări care, acumulate, afectează rezultatele campaniilor.
TEME DE DISCUŢIE:
Ce așteptări au clienții de la agenții?
Ce-i nemulțumește și cum putem schimba lucrurile în bine?
Cum lucrează agențiile și brandurile cu creatorii de conținut?
Ce le îngrădește creatorilor de conținut creativitatea și care sunt rezultatele pe care marketerii le așteaptă de la ei?SPEAKERI:
Marian Ionescu, Head of Social Media, GMP PR
Bogdan Epure, Social Media Strategist, Oxygen Public Relations
Raluca Duţă, Digital Project Manager, L’Oreal Romania
Bogdan Tomoiaga, Director executiv, Graffiti PR
Diana Mihăilă, Blogger, dianamihaila.ro14.00: LANSARE “TOP SOCIAL BRANDS 2017”
LANSARE “TOP SOCIAL BRANDS 2017”