Companii Marketing Stiri

Nestlé vine cu alternative mai sănătoase la toate categoriile de produse pe care le deține în România

28/04/2021 4 min read

Nestlé vine cu alternative mai sănătoase la toate categoriile de produse pe care le deține în România

Reading Time: 4 minute

Nestlé și-a intensificat eforturile de inovare și reformulare a rețetelor cu scopul de a reduce cantitățile de zaharuri adăugate, sare și grăsimi saturate și de creștere a conținutului de legume, fructe și cereale integrale.

Compania vine în această primăvară cu noutăți la toate categoriile de produse pe care le deține în România: de la cafea și cereale pentru mic dejun și până la produsele culinare. Aceste produse sunt adaptate nevoilor de consum din perioada de pandemie, când românii preferă produsele potrivite pentru toată familia, ușor de folosit în contextul în care obiceiul de a găti acasă a cunoscut un nou avânt.

Noutăți la micul dejun

Statisticile arată că două treimi din populația Europei sare peste micul dejun cel puțin o dată pe săptămână, lipsindu-se de nutrienții necesari pentru a funcționa optim încă de la primele ore ale zilei.

Specialiștii care au analizat consumul de cereale integrale în alimentația de zi cu zi afirmă că acestea pot ajuta la reducerea riscului de apariție a bolilor de inimă, diabet zaharat de tip 2 și obezitate.

Nestlé aduce pe piață o varietate mare de cereale pentru mic dejun. Noile cereale pentru mic dejun Nestlé Honey Cheerios Bio Organic și Nestlé Nesquik Bio Organicsunt preparate cu ingrediente din agricultură ecologică. De asemenea, nu conțin ulei de palmier, conservanți sau arome artificiale.

Noul baton Nestlé Corn Flakes fără gluten conține fulgi de porumb, are cu 30% mai puține zaharuri față de media produselor similare din piață (septembrie 2020), reprezintă o sursă de fibre și vine în formatul de 22 grame.

Altfel de dulce de la Nestlé

Conform datelor companiei de cercetare Euromonitor, consumul napolitanelor a crescut semnificativ în ultimii ani. De aceea, pe piața românească se lansează JOE Caramel Sărat, iar JOE Original Lămâie vine acum și la pungă. De asemenea, este relansată gama Summer Dreams: JOE SummerDreams Fructe de Pădure și JOE SummerDreams Banana.

Un român consumă în medie pe an 2,2 kg de ciocolată, nivel în creștere în ultimii ani. Cifrele relevă o preferință pentru ciocolata cu lapte, într-un procent de 77%. De asemenea, Institutul Național de Statistică indica în 2018 faptul că restul de 30% din populație era împărțită între ciocolata simplă și cea cu creme de diverse sortimente, ciocolata albă reprezentând 7,4% din acest total.

Diversificarea opțiunilor de consum pentru iubitorii de ciocolată a dus la extinderea portofoliului de praline After Eight de la Nestlé cu una dintre aromele preferate ale consumatorilor români: Portocala.

Ciocolata Les Recettes de l’Atelier oferă oferă o creație artizanală: ciocolată neagră sau cu lapte, combinată cu bucăți întregi de alune, migdale sau fructe confiate. Ciocolată este din cacao din surse sustenabile și ingrediente 100% naturale.

Cu noile Nestlé Dessert Cacao pudră și Nestlé Dessert Lait, consumatorii pot obține acasă un desert cu ciocolată din ingrediente de calitate superioară.

Gama SMARTIES se îmbogățește în această primăvară cu ediția limitată Smart Seas. Cu ajutorul realității virtuale, aceasta educă părinții și copiii despre ocean. Smart Seas are pe ambalajul de hârtie un QR code care îi introduce pe copii într-o lume subacvatică. La începutul acestui an, SMARTIES a devenit primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global în fiecare an.

Mixuri de cafea

Conform celui mai recent studiu de piață realizat pe ultimii 5 ani, principalul segment pe piața de cafea din România continuă să fie cafeaua măcinată, urmat de mixurile de cafea, în special 3în1. Cele mai dinamice segmente sunt cafeaua boabe și cea porționată.

Pe piața de mixuri reci, NESCAFÉ 3in1 lansează o nouă ediție limitată pentru sezonul de vară, Frappe Vanilla-Caramel. În segmentul cappuccino, noutățile NESCAFÉ sunt Capuccino și Latte. Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela NESCAFÉ Plan.

Noutăți în bucătărie

Sosurile Maggi promit plus de textură și savoare mâncărurilor fără coloranți și conservanți artificiali adăugați. Maggi Muștar este ideal pentru carne, Maggi Sos de usturoi și Sos Tartar sunt produse ideale pentru a gustări speciale și gustoase chiar și în perioadele de post. Maioneza Maggi este potrivită pentru vegetarieni și un dressing perfect pentru orice salată.

Consumatorii mai dinamici pot apela la Maggi Saucy Noodles, în trei arome (pui cu susan, sos Teriyaki sau sos dulce-picant), preparate în 5 minute.

Gama Maggi Trattoria a Casa oferă sosuri pentru Risotto Cremos, Penne Arrabbiata, Tagliatelle cu ciuperci.

Nestlé își propune să facă o informare cât mai completă cu privire la un stil de viață sănătos, comunicând pe canalele digitale, pe pagina nestle.ro în secțiunea nutriție, precum și prin programele educaționale la care este partener: „Și eu trăiesc sănătos!“ și „Traista cu sănătate”.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă