Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry.
Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul Metaxa este prezent, începând din această vară.
La fel ca în 2016, campania poartă semnătura agenției Satisfaction din Bruxelles, sub coordonarea a directorului de creație John Israel.
”Am creat o paralelă între degustarea Metaxa și explorarea lumii. Accentul a căzut pe călătoria senzorială în care Metaxa te poartă: gustul inedit, senzațiile surprinzătoare pe care le simți când bei Metaxa. Explorarea a fost elemenul central. Prin urmare, am invitat trei exploratori care inspiră foarte mult prin ceea ce fac, să transmită acest mesaj”, explică John Israel, Creative Director, Satisfaction.
Cine sunt cei trei exploratori?
Unul dintre cei mai mari exploratori ai timpurilor noastre, Mike Horn este primul om care, în 2017, a traversat Antarctica pe la Polul Sud, în timp record, fără niciun sprijin motorizat, iar în prezent este plecat în Expediția Pole2Pole – în jurul lumii de la Polul Sud la Polul Nord.
1995: A obținut recordul mondial la coborârea în cascadă, pe un hydrospeed.
1997: A traversat continentul sud-american în 6 luni, singur, pe un hydrospeed.
1999-2000: A întreprins o expediție de 16 luni pentru înconjurarea Ecuatorului mergând pe jos și navigând pe ambarcațiuni fără motor.
2002-2004: Expediție în jurul Pământului, pe circumferința Cercului Polar, de unul singur și fără transport motorizat.
2006: Expediție pe schiuri, fără câini sau transport motorizat, pe durata nopții polare, împreună cu exploratorul norvegian Børge Ousland. Prima expediție de noapte către Polul Nord din lume, a pornit din Rusia.
2007: A ajuns la vârfurile Gasherbrum 1 (8.035 m) și Gasherbrum 2 (8.068 m) fără oxigen adițional.
2010: A atins al treilea vârf himalayan de 8.000 m, Broad Peak.
2014: A ajuns pe vârful Makalu (8.463 m) din Himalaya.
Laura Bingham, 25 de ani, Marea Britanie
În 2016 a parcurs întreg continentul sud-american, pe bicicletă, pentru a strânge bani pentru o cauză socială.
Este ambasador al Children’s Air Ambulance, pentru care a pedalat de-a lungul și de-a latul Irlandei, pe când era însărcinată în opt luni pentru a promova și susține activitatea acestui ONG.
Guillaume Néry, 35 de ani, Franța
Face de mai bine de 20 de ani freediving. A bătut recordul mondial de patru ori. În 2015, după un accident, s-a retras din activitatea competițională, dar nu a renunțat la antrenamente zilnice și scufundări.
La vârsta de 20 de ani devenea cel mai tânăr campion la free diving (87 m).
În 2011 a devenit campion mondial în cadrul competiției AIDA Free-diving, World Champion, în Kalamata, Grecia. În prezent, lucrează în domeniul producției video. În 2010, împreună cu Julie Gautier, a realizat un scurt metraj – Free Fall, devenit faimos în întreaga lume în rândul iubitorilor de scufundări.
Guillaume Néry
În contextul noii campanii, Metaxa a anunțat și un parteneriat cu The Clumsies, din Atena, considerat al șaselea cel mai bun bar din lume. Bartenderul Vasilis Kyritsis de la The Clumsies a creat trei cocktailuri, dedicate celor trei exploratori.
Pole2Pole – Mike Horn: 45ml de Metaxa 12 Stars; 20ml Dry Vermouth; 5ml lichior de piersici; 3 picături de bitter de portocale; praf de scorțișoară și coajă de portocală; pahar de coniac.
Smooth Ride – Laura Bingham: 50ml de Metaxa 12 Stars; 25 ml suc proaspăt de lămâie; 10 ml caramel sărat; 5 ml Crème de Mûre; 5 ml piure de fructul pasiuni; șampanie; mentă, limetă; pahar – Old Fashioned.
Deep Dive – Guillaume Néry: 50ml de Metaxa 12 Stars; un strop de bitter de țelină; tonic mediteranean; 10 ml de suc de lămâie proaspăt; 15 ml de lichior de soc; felii de castravete, coajă de lămâie; pahar – Collins.
În iulie anul acesta, Metaxa și The Clumsies lansează expediția ”Explore Grece”. La bordul unei nave, alături de invitații celor două branduri, vor urca cinci dintre cei mai buni bartenderi din lume (Erik Lorincz – Savoy Hotel American Bar – Londra; Leo Robitschek – NoMad hotel – New York & Los Angeles; Kostas Ignatiadis – Schumman’s Bar – Munchen; Nikos Bakoulis și Vasilis Kyritsis din Grecia). Participanții la această expediție vor explora insulele grecești Mykonos, Antiparos și Paros.
Echipa care a creat campania Don’t Drink It, Explore It
Agenție: Satisfaction; regizor / director de creație: John Israel Dop: Sacha Wiernik; fotografi: John Israel & Nam Simonis; muzică: Nils Frahm; Editor: Julien Diels; editare pentru online: Gert Van Berckelaer; asistent fotograf: Robin Emilien; retușuri: Thierry Tonnes; graphic design: William Togni; producție: Satisfaction; producător: Ariane De Siron; Project Manager: Samantha Hendlisz; website: Interweave Agency
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…