Companii Stiri

Triplu parteneriat3 min

01/07/2014 2 min read

Triplu parteneriat3 min

Reading Time: 2 minute

Romtelecom si Cosmote Romania au semnat un contract cu Ericsson pentru lansarea unui model de afaceri bazat pe servicii de suport integrat in cadrul structurii organizationale din zona de Operare si Intretinere Retea. Ca urmare a acestei decizii, unitatile Intretinere Retea Pasiva, respectiv Monitorizare si Operare Retea Fixa si Mobila vor fi transferate la Ericsson Romania.

Partenerul Ericsson Romania a fost selectat ca urmare a unei licitatii la care au participat jucatori importanti de pe piata locala si internationala. Incepand cu perioada urmatoare, un numar de aproximativ 730 angajati din echipele Romtelecom si Cosmote se vor alatura organizatiei Ericsson Global Services.

In baza unui contract cu o durata de 7 ani, Ericsson isi largeste prezenta de servicii de suport integrat in Romania, printr-un nou acord cu Cosmote Romania si prin extinderea parteneriatului cu Romtelecom.

Ericsson va prelua responsabilitatea pentru operarea si intretinerea retelelor cu si fara fir, transmisie, domenii core si IP, precum si operarea retelelor pentru sistemele de suport operatiuni ale Romtelecom si Cosmote Romania.

“Conceptul de servicii de suport integrat reprezinta un model de afacere menit sa optimizeze concentrarea asupra activitatilor de baza, totodata obtinandu-se eficientizarea costurilor. Preocuparea noastra continua de a opera mai bine, mai repede si mai eficient, oferind in acelasi timp excelenta pentru clientii nostri, ne-a determinat sa optam pentru aceasta solutie”, a declarat Nikolai Beckers, Chief Executive Officer, Romtelecom si Cosmote Romania.

“Romania este o piata foarte importanta pentru Ericsson, motiv pentru care aceasta tara gazduieste unul dintre cele patru Centre Globale de Servicii. Acest acord ne va inlesni cunoasterea pietei din Romania, sustinand in acelasi timp acesti operatori sa isi optimizeze calitatea retelei, calitatea serviciilor in general, imbunatatind experienta clientilor – pentru a incuraja loializarea in randul utilizatorilor finali”, a declarat Jean-Claude Geha, Vice Presedinte si Head of Managed Services, Ericsson.

Centrele Globale de Servicii ale Ericsson – situate in China, India, Mexic si Romania – gazduiesc centre de operare retea globale care, in colaborare cu centrele locale si regionale, ofera servicii de suport integrat pentru retele ce deservesc 1 miliard de abonati. Centrele Globale de Servicii dezvolta de asemenea competente pentru a sustine organizatiile regionale in livrarea de servicii profesionale pentru Tehnologia Informatiei si Comunicatii, precum consultanta, IT, integrarea sistemelor, implementarea retelei si suport pentru clienti.

La finalul celui de-al treilea trimestru al lui 2013, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT.

Lansata pe piata in 2005, Cosmote Romania, divizia locala a Cosmote Group, operatorul cu o baza de 15,5 milioane de clienti, avea aproximativ 6 milioane de clienti la 31 martie 2014 si ofera acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu.

Cu peste 110.000 profesionisti si clienti in 180 de tari, Ericsson sustine retele ce conecteaza peste 2,5 miliarde de abonati. 40% din traficul mobil la nivel mondial se desfasoara peste retelele Ericsson. Fondata in 1876, Ericsson are sediul central in Stockholm, Suedia. Vanzarile nete in 2013 s-au ridicat la valoarea de SEK 227,4 miliarde (34,9 miliarde de dolari). Ericsson este listata la bursele NASDAQ OMX din Stockholm si NASDAQ din New York.

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE