Un nou Country Manager la Randstad România și noi soluții de recrutare specializate
Reading Time: 4 minuteRandstad, lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane, o numește pe Dagmara Chudzińska-Matysiak în funcția de Country Manager al Randstad România, începând cu luna mai 2025. Această numire marchează o nouă etapă în evoluția sucursalei locale, orientată spre furnizarea de soluții de recrutare specializate, cu accent pe transformare digitală, adaptate contextului din țara noastră și aliniate strategiei globale.
Dagmara aduce cu ea o experiență de peste două decenii în cadrul Randstad Polonia, unde și-a început parcursul profesional în 2001, într-un rol administrativ, care i-a pus bazele carierei remarcabile ulterioare. De-a lungul celor 24 de ani, responsabilitățile sale au crescut, iar rolurile manageriale pe care le-a deținut începând cu 2005 i-au permis să acumuleze o expertiză solidă în dezvoltarea afacerilor, managementul clienților strategici, gestionarea bugetului și crearea de strategii regionale corelate cu prioritățile globale. Recent, în calitate de director regional, a jucat un rol cheie în consolidarea afacerii.
„Randstad România intră într-o nouă etapă strategică și sunt entuziasmată să mă aflu la conducerea sa într-un moment de transformare profundă a pieței muncii,” declară Dagmara Chudzińska-Matysiak. „Vom pune accent pe expertiză avansată în industrii-cheie, acces echitabil la oportunități și inovație prin tehnologie. Acestea sunt soluțiile noastre pentru a-i ajuta pe angajatori să depășească deficitul de talente și pentru a le oferi profesioniștilor cariere reziliente, pregătite pentru viitor. Astfel, contribuim la o economie românească mai agilă, mai incluzivă și mai competitivă.”
Dagmara este licențiată în filologie olandeză și a urmat programe executive la INSEAD Franța (Senior Executive Programme / Program pentru lideri seniori) și London Business School (Leading Transformation in the Digital Age / Leadershipul transformării în era digitală).
Numirea sa subliniază angajamentul Randstad de a promova talente din cadrul companiei, care reprezintă valorile acesteia.
Servicii HR pregătite pentru viitor: Randstad România mizează pe specializare și transformare digitală
Randstad România răspunde tendințelor pieței muncii, care înregistrează schimbări într-un ritm alert, prin trecerea de la un model de recrutare generalist, bazat pe cerere, către unul axat pe industrii specifice, cu soluții personalizate, bazate pe previziuni, care oferă expertiză specializată și experiențe de recrutare eficiente și scalabile. Sub conducerea noului Country Manager, compania de servicii HR își propune cinci direcții strategice:
1. Creștere prin specializare: Într-un context în care cererea pentru profesioniști calificați crește, Randstad România va prioritiza specializarea în toate domeniile – operațional, profesional, digital și enterprises. Potrivit cercetărilor realizate de companie, aproximativ 60% dintre angajatori întâmpină dificultăți în găsirea de talente pentru posturi specializate, ceea ce evidențiază nevoia unei abordări personalizate în recrutare.
2. Echitate și diversitate: Organizația își consolidează angajamentul față de oferirea de șanse egale, integrând principiile diversității și incluziunii în toate activitățile sale. Studiile Randstad arată că o cultură incluzivă crește performanța echipei cu până la 30%.
3. Furnizor de servicii HR digitale: 78% dintre angajatorii din România consideră tehnologia un factor esențial care facilitează recrutarea, iar 55% dintre organizațiile europene preferă parteneri care oferă soluții automatizate. Răspunzând acestei nevoi, noua platformă globală Randstad Talent Platform va transforma modul în care companiile și candidații interacționează cu serviciile de HR. Acest ecosistem global va include comunități de talente și piețe virtuale. Va armoniza și automatiza procesele și, completat de alte canale de livrare a serviciilor, le va permite consultanților Randstad România să previzioneze nevoile de personal și să le ofere clienților acces rapid la talentele disponibile.
4. Consultanți HR specializați: Datele Randstad România arată că 62% dintre angajații români consideră oportunitățile de dezvoltare profesională un factor decisiv în alegerea locului de muncă. Cu trasee clare de evoluție, peste 75% dintre consultanții Randstad urmează o carieră specializată într-un mediu antreprenorial performant.
5. Agilitate organizațională: Furnizorul de servicii HR oferă instrumente pentru ca organizațiile să treacă de la o planificare reactivă a forței de muncă, la una proactivă – utilizând planificarea bazată pe scenarii, modele hibride și platforme de personal la cerere, pentru a anticipa schimbările de pe piața forței de muncă și a se adapta la ele.
Randstad România are o echipă de peste 100 de profesioniști, o bază de date cu peste 100.000 de candidați validați și livrează anual peste 4.200 de angajări pentru mai mult de 450 de clienți din întreaga țară. Stabilită în Varșovia și mama a doi copii adulți, Dagmara Chudzińska-Matysiak are misiunea de a conduce compania în următoarea etapă de creștere și transformare, pentru un impact semnificativ asupra viitorului proceselor de recrutare din România.
Randstad este lider global în domeniul resurselor umane, cu misiunea de a deveni cea mai echitabilă și specializată companie de talente la nivel mondial. Ca partener pentru talente și prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – oferă clienților forța de muncă de înaltă calitate, diversă și agilă de care au nevoie pentru a avea succes într-o lume cu deficit de talente. Ajută oamenii să își găsească roluri semnificative, să dezvolte abilități relevante și să găsească scop și apartenență la locul de muncă.
Cu sediul central în Olanda, Randstad operează în 39 de piețe și are aproximativ 40.000 de angajați. În 2024, am susținut peste 1.7 milioane de talente să își găsească un loc de muncă și am generat venituri de 24.1 miliarde de euro. Randstad N.V. este listată pe Euronext Amsterdam. Pentru mai multe informații, vizitați www.randstad.com.
Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara, deservind companii care caută un partener de HR cu perspective aprofundate asupra pieței, instrumente apreciate la nivel mondial și expertiză locală, pentru nevoile lor privind forța de muncă, de la recrutare la muncă temporară, mobilitate internațională, outsourcing, programe de dezvoltare, outplacement, consultanță. Cu o echipă entuziastă de peste 100 de profesioniști și mai mult de 4.200 de angajări pe an, Randstad România contribuie la nivel local, de peste 8 ani, la evoluția pieței muncii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz