Stiri Business

Sophia, un nou showroom de tendințe în design interior, deschis în nordul Capitalei

11 apr. 2023 3 min

Sophia, un nou showroom de tendințe în design interior, deschis în nordul Capitalei

Reading Time: 3 minute

Sophia a deschis cel de-al cincilea magazin din București, în cartierul Belvedere, un flagship pentru cele 30 de francize Sophia, dar și un spațiu în care clienții din București și nu numai vor găsi colecții de lux pentru proiectele lor.

Acest showroom acoperă o suprafață de peste 300 metri pătrați și este rezultatul unei investiții de peste 100.000 euro. Magazinul inaugurat în martie 2023 în nordul Capitalei este organizat pe trei etaje tematice. Parterul este dedicat decorurilor pentru rezidențiale. Primul etaj este dedicat industriei HoReCa și sunt expuse țesături speciale pentru această industrie (ignifugate, blackout, dimout, în nuanțe specifice: alb, bej, crem). Cel de-al doilea etaj – cireașa de pe tort – este dedicat exclusiv țesăturilor pentru copii.

„Ne-am dorit să le aducem mai aproape românilor colecțiile de top pentru proiectele lor deosebite și suntem bucuroși că am reușit să facem asta chiar la începutul primăverii. Noul showroom Sophia este locul în care clienții descoperă universul produselor personalizate lucrate în atelierele proprii, precum și ultimele tendințe în domeniul decorațiunilor pentru casă. Sophia se adresează celor care doresc să decoreze o casă high end sau un apartament, dar și industriei HoReCa și instituțiilor de cultură. Pentru toți aceștia avem un loc nou în care să-i întâmpinăm și să le punem la dispoziție un portofoliu care sigur va fi pe măsura cerințelor.”

Anamaria Ștefan Georgescu, fondatoarea brandului Sophia

În noul showroom inaugurat în nordul Bucureștiului este prezentă o echipă de cinci angajați specializați în window treatments, în vreme ce la nivel de grup Sophia are 93 de angajați.

Sophia este unicul francizor român în domeniul decorațiunilor interioare textile (perdele și draperii) cu 30 de magazine proprii și în franciză la nivel național. În 2022, a debutat pe piața nord-americană cu un showroom în Miami, Statele Unite ale Americii. În România este prezentă de 19 ani.

Compania a avut în 2022 o cifră de afaceri de peste 3 milioane de euro, iar în 2023 estimează o creștere de 25%. Coșul mediu de cumpărături al unui client Sophia este de 1.000 euro.

Sophia a lansat colecția de perdele și draperii primăvară-vară 2023

În cadrul noului showroom a avut loc lansarea colecției de perdele și draperii primăvară-vară 2023, o colecție cu motive vegetale. Din colecțiile de țesături Sophia se pot confecționa în atelierele proprii de creație perdele, draperii, perne decorative, cuverturi pentru pat și orice obiect decorativ pentru casă.

Decizia de a-și extinde prezența în București prin deschiderea celui de-al V-lea magazin în acest oraș este motivată și de obiceiurile de consum ale clienților din România. Vânzările companiei Sophia sunt în proporție de 90% în locațiile fizice. Cumpărătorii prețuiesc extrem de mult experiența și comunicarea directă cu echipa de designeri specializați și cu produsele exclusiviste expuse. În mediul online, succesul este reprezentat de dezvoltarea unui modul de booking prin care clienții își pot programa într-un minut o consiliere gratuită la domiciliu cu designeri specializați din întreaga rețea de magazine.

Printre cele mai populare produse sunt colecțiile de draperii tip catifea printată Valparaiso și Las Vegas, colecția de perne brodate manual în India Maharajah by Jaipur și colecția de canafi Bora cu cristale. Catifeaua uni, dublată cu satin, în nuanțe de bej și crem este însă apreciată de clienții Sophia atunci când trebuie să își aleagă draperiile.

Array

Articole pe aceeași temă: