fbpx
Marketing Stiri

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

03/12/2015

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

Brandul Doritos din portofoliul PepsiCo a dezvaluit numele celor 50 de semifinalisti din toate tarile lumii care au intrat in cursa pentru premiul cel mare in cadrul competitiei pentru cea de-a zecea si ultima editie “Crash the Super Bowl”.

Cele 50 de reclame semifinaliste provin din sapte tari si au fost selectate dintr-un total de aproximativ 4.500 de reclame inscrise din 28 tari la nivel global.

Fiecare dintre cei 50 de semifinalisti va castiga 2.000 de dolari, de doua ori mai mult decat suma oferita in anii trecuti. Dintre acestia, vor fi selectati trei finalisti, iar fanii vor fi invitati sa voteze spoturile favorite. Reclama care va primi cele mai multe voturi va fi difuzata in fata a milioane de spectatori in timpul Super Bowl 50, finala Ligii Nationale de Fotbal din Statele Unite, iar finalistul va primi marele premiu care consta intr-un milion de dolari si oportunitatea de a colabora cu regizorul Zack Snyder

Reclamele semifinalistilor competitiei “Crash the Super Bowl” pot fi urmarite pe www.doritos.com.

Printre cele 50 de reclame semifinaliste se numara si “The Tree of Truth”, sub semnatura lui Andrei Munteanu din Romania

Dintre semifinalisti, un juriu compus din reprezentantii brandului Doritos va selecta trei reclame finaliste. Acestea vor fi anuntate la inceputul lunii ianuarie 2016, iar fanii din intreaga lume vor avea sansa sa voteze cea mai buna reclama pe www.doritos.com. In timpul Super Bowl 50 va fi proiectat un singur spot, cel votat de fani. Evenimentul este programat pentru 7 februarie 2016 si va fi difuzat la CBS din Statele Unite.

Cei trei finalisti vor fi invitati in California sa participe la Super Bowl 50 si sa urmareasca meciul dintr-o loja privata. De aici, vor afla impreuna cu restul lumii care este spotul castigator. Autorul acestuia va lua acasa marele premiu, iar ceilalti doi finalisti vor castiga fiecare un premiu de 100.000$ si oportunitatea de a fi consultati la un viitor proiect Doritos.

Reclamele publicitare difuzate in timpul Super Bowl sunt printre cele mai asteptate si vizionate din lume. In ultimii 10 ani ”Crash the Super Bowl” a preluat controlul reclamelor difuzate la Super Bowl din mainile publicitarilor de pe Madison Avenue si l-a pus in mainile consumatorilor din intreaga lume, devenind de-a lungul timpului un adevarat fenomen cultural. Inca de la prima editie, in competitie au fost inscrise 36.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii in valoare de peste 7.000.000 de dolari.  

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE