Publicitate Digital MarComm Stiri

v8 a devenit partenerul strategic și creativ al Ciuc® Radler și a lansat campania „Parte din Senzație”

10 sept. 2025 2 min

v8 a devenit partenerul strategic și creativ al Ciuc® Radler și a lansat campania „Parte din Senzație”

Reading Time: 2 minute

Noua aromă Ciuc® Radler Mix Tropical este protagonista unei campanii integrate multisenzoriale cu un TVC imersiv, influenceri, activări outdoor spectaculoase și un vibe fresh de vară.

Agenția v8 continuă să-și extindă portofoliul full-service printr-un nou parteneriat cu brandul Ciuc® Radler și semnează campania de lansare a noii arome Ciuc® Radler Mix Tropical. Sub platforma „Parte din Senzație”, brandul și-a propus să cucerească vara 2025 cu un mix vibrant de arome, canale, experiențe și influenceri – toate gândite să aducă un suflu fresh și relevant pentru o audiență în continuă schimbare.

Campania a fost ancorată într-un TVC memorabil, care setează tonul și direcția creativă a întregii comunicări. Într-un univers în care lumea din jur se transformă pe măsură ce deschizi o doză de Ciuc® Radler Mix Tropical, spotul surprinde cum starea de bine devine contagioasă: culorile se intensifică, muzica prinde viață, iar oamenii din jur devin, la rândul lor, parte din senzație.

Această schimbare vizuală și emoțională ilustrează cu umor și optimism cum Ciuc® Radler Mix Tropical are puterea de a transforma atmosfera și de a aduce oamenii împreună – într-un mod natural, fără efort, cu un vibe tropical care se răspândește spontan.

Toată campania „Parte din Senzație” se bazează pe conectarea Ciuc® Radler Mix Tropical cu noua generație de consumatori, printr-o combinație curajoasă de ATL, digital și activări neconvenționale.

“Cu Ciuc® Radler ne propunem să oferim experiențe de gust surprinzătoare, care schimbă starea de spirit și aduc bună dispoziție în orice moment. Noul Mix Tropical surprinde perfect acest spirit și aduce cu el vibe-ul verii și atmosfera de vacanță.”Ruxandra Dobre, Marketing Manager, HEINEKEN România

Ne-am dorit să exprimăm personalitatea Ciuc® Radler și să o apropiem de targetul nostru. Asta se traduce printr-un suflu nou creativ, care să se simtă natural și autentic atât pentru cei care ne-au ales până acum, dar și pentru cei care ne întâlnesc pentru prima oară.”Laura Ionescu, Creative Director, v8

Lansarea noii arome a fost susținută de un mix creativ de canale și activări multisenzoriale.

Un an efervescent pentru Ciuc® Radler

Campania vine în contextul unui an cu performanțe remarcabile pentru brand, în care Ciuc® Radler și-a consolidat poziția în topul preferințelor consumatorilor din România. Noua direcție creativă duce mai departe valorile brandului și îl apropie de o generație care apreciază autenticitatea, interacțiunile reale și momentele împărtășite – fără filtre, fără pretenții, dar pline de energie bună.

v8: Ideas for growth

”Ideas for growth”: sloganul și viziunea orientată spre creativitate și eficiență ghidează fiecare proiect al agenției. v8 este o echipă creativă care livrează rezultate prin creativitate și implicare. În ultimii 3 ani, agenția a câștigat peste 60 de premii la nivel național și internațional.

Articole pe aceeași temă: