Antreprenori Stiri Tech

Vânzările Vitacom Electronics cresc cu 20%

21 aug. 2019 2 min

Vânzările Vitacom Electronics cresc cu 20%

Reading Time: 2 minute

Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți electro-retaileri din România,a înregistrat o cifră de afaceri de 25 de milioane de lei în primul semestru din 2019, vânzările companiei în luna iulie fiind cu peste 20% mai mari decât în aceeași perioadă din anul anterior.

Față de anul trecut, cea mai mare creștere s-a remarcat la produsele din categoria IT&C, mai precis cele de stocare a datelor, cu peste 10%. De asemenea, comercializarea robineților electrici, a ventilatoarelor și a boxelor a rezultat o creștere semnificativă, mai ales în sezonul cald și, nu în ultimul rând, una dintre cele mai importante creșteri a fost cea la ventilatoare, în lunile de vară, vânzările fiind aproape duble față de cele de anul trecut.

„Această primă parte ne determină să fim optimiști cu privire la realizarea estimărilor pe care le-am făcut la începutul anului, când ne-am propus înregistrarea unui avans de două cifre. Suntem pe drumul cel bun pentru atingerea obiectivelor din acest an, iar ceea ce ne bucură și mai tare este că această creștere este vizibilă de la lună la lună”, spune Aviva Vita (foto), PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

Printre produsele relativ noi din gama Vitacom, pentru care există o piață foarte mare, se numără și head-up display-urile care se montează în autovehiculele neprevăzute cu sistem de tipul acesta.

„În primăvara lui 2019, în România erau înmatriculate 6,45 milioane de mașini dintre care aproape 80% au o vechime de cel puțin 11 ani. Asta ne arată că este un procent mare de autovehicule care nu au sistem digital încorporat. Am ales să introducem în portofoliul nostru head-up display-urile Well, deoarece oferă șoferilor mai multă siguranță prin afișarea unor informații precum viteza, turația motorului, temperatura apei, tensiunea pentru alimentare electrică, consumul de combustibil, ceasul, timpul și distanța de condus, precum și limita de viteză”, a explicat reprezentantul companiei.

Produsele Vitacom au depășit granițele țării, compania având divizie de vânzări cu clienți din peste 15 țări din Europa, printre care se numără Bulgaria, Croația, Polonia, Cehia, Ungaria, Germania, Olanda sau Spania. Atât în 2018, cât și anul acesta, cele mai mari vânzări s-au înregistrat în Portugalia, iar creșteri importante au cunoscut țări precum Cipru, Grecia sau Slovenia, însumând peste 300% față de anul precedent.

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: