Companii Marketing Stiri

Veka si Lowe continua saga Dr. Fenster

28 aug. 2015 2 min

Veka si Lowe continua saga Dr. Fenster

Reading Time: 2 minute

Exista investitii pe care le faci o singura data, dar te tin o viata. Ferestrele sunt o astfel de investitie. Acesta este mesajul central al campaniei „Veka. Ferestre de clasa A”, semnata de Lowe. Campania se desfasoara in perioada 14 august – 30 septembrie, include executii TV si online si isi propune sa continue demersul educational pe care Veka, in calitate de lider mondial in furnizarea de sisteme PVC pentru productia de tamplarie termoizolanta, si l-a asumat inca de acum doi ani: educarea publicului in legatura cu optiunea de a transforma cheltuielile in investitii.

“Continuand comunicarea din 2014, campania de anul acesta este concentrata pe conceptele de eficienta si investitie inteligenta. De-acum un bine cunoscut expert in ferestre de calitate, Doctor Fenster isi continua dialogul cu publicul sau, caruia ii explica principalele beneficii ale profilelor clasa A: rezistenta, siguranta, durata de viata, economisire”, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Executiile TV sunt completate de site-ul www.fereastraveka.ro si de un infografic usor de urmarit, care ofera informatii extinse despre avantajele ferestrelor cu tamplarie Veka.

„Prin aceasta campanie ne dorim sa reafirmam pozitionarea brandului Veka drept furnizor exclusiv de profile PVC de clasa A si sa educam publicul cu privire la importanta alegerii unei ferestre potrivite. Este o misiune pe termen lung pe care ne-am asumat-o si ne dorim sa le oferim intotdeauna clientilor informatii relevante, detaliate si sa le aratam cum pot transforma o cheltuiala intr-o investitie. Lowe este partenerul nostru de cursa lunga in acest demers de a transmite, intr-un mod creativ si prietenos, beneficiile unei investitii pe termen lung, asa cum este achizitia unei ferestre de calitate”, a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager Veka.

„Campania <Veka. Ferestre de clasa A> vorbeste despre un univers care graviteaza in jurul ferestrei, ca element esential al unei locuinte. In continuarea campaniei Dr. Fenster de anul trecut, am adaugat o noua componenta prin care explicam importanta ferestrelor si cum alegerea lor poate sa fie o investitie de durata”, a declarat Alina Balan, Client Service Director, Lowe.

Strategia de media a campaniei este realizata de BPN si isi propune sa genereze notorietate pentru calitatea produselor Veka, folosind TV ca mediu principal cu trimitere catre mediul online.

Golin asigura strategia de PR, construita pe o componenta foarte puternica de social media.

Magnetic Studios a gestionat implementarea componentelor online ale campaniei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: