Business Companii Stiri Tech

Veniturile Vodafone România, în scădere cu 1.2%

26/07/2020 2 min read

Veniturile Vodafone România, în scădere cu 1.2%

Reading Time: 2 minute

Vodafone România a anunțat venituri din servicii în trimestrul încheiat la data de 30 de iunie în valoare de 189,7 milioane de euro, o scădere de 1,2% în comparație cu perioada similară din 2019.

„Ultimele luni au venit cu provocări mari și numeroase pentru oameni, companii și pentru alți actori sociali și economici din cadrul societății noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi și excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicație fixă și mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Agenda digitală „mai cuprinzătoare”

„În opinia mea, situația actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorități și alți actori socio-economici, de a îmbunătăți infrastructura digitală a țării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare și zone ale României și de a accelera digitalizarea în beneficiul societății și pentru un viitor mai rezistent și mai durabil. Cu toții trăim în acest nou context de piață și trebuie să acționăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare și mai ambițioasă pentru România”, a adăugat Murielle Lorilloux.

Potrivit datelor companiei, baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020 iar valoarea ARPU mobil a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie din acest an. 

La  finalul trimestrului încheiat la 31 decembrie 2019, valoarea ARPU mobil a fost de 5,1 euro iar baza de clienți a fost de 11 milioane la finalul anului trecut.

„De asemenea, ne-am concentrat asupra educației și am oferit resurse valoroase elevilor, dar și divertisment disponibil în cadrul platformei noastre digitale Împreună mai puternici, unde toată lumea a avut oportunitatea de a descoperi spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională. Mai mult, împreună cu Fundația Vodafone România am lansat aplicația digitală BrightSky menită să ajute și să ofere sprijin victimelor violenței domestice”, a mai spus CEO-ul Vodafone România.

 

 

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă