Brand Focus

Viitorul clădirilor de birouri3 min

05/08/2019 2 min read

author:

Viitorul clădirilor de birouri3 min

Reading Time: 2 minute

IMMOFINANZ este unul dintre principalii jucători de pe piața europeană de real estate. Cu un portofoliu ce depășește 800 de milioane de euro, România reprezintă una dintre piesele de bază ale fondului austriac de investiții. myhive este un brand lansat de IMMOFINANZ România, un concept unic pe piața locală. Fulga Dinu, Country Manager Operations la IMMOFINANZ România, detaliază care este conceptul inovator din spatele brandului myhive.

Cum vedeți piața clădirilor de birouri în România în acest moment?

Piața de clădiri de birouri este un mediu aflat în continuă schimbare, iar România, și în mod special Bucureștiul, nu iese din acest tipar. În momentul de față, în București au fost dezvoltate mai multe hub-uri de clădiri de birouri, acestea continuând să crească și să atragă diverse businessuri.

Dezvoltatorii de pe acest segment arată că au înțeles că imobilele de birouri trebuie să ofere mult mai mult decât simple spații de lucru.

Totodată, starea de bine a angajaților la birou a devenit, în egală măsură, o oportunitate și o provocare pentru dezvoltatorii imobiliari. Se observă cum companiile au început să recunoască faptul că un mediu de lucru bine gândit, progresiv, reflectă valoarea brandului și ajută la sănătatea, productivitatea, inovarea și colaborarea echipelor de lucru. E clar că nu mai putem vorbi despre spații de lucru, ci despre spații vii în care starea de bine a angajaților a devenit o prioritate.

Birourile sunt deja parte importantă în crearea valorii unui brand și acestea ajută la procesul de recrutare a angajaților, iar tendința continuă în această direcție. Acesta e motivul pentru care conceptul myhive iese în evidență, pentru că este creat în întregime cu respect și grijă pentru nevoile și dorințele oamenilor moderni.

Ce aduce nou pe piață brandul myhive?

Lansat pe piață la sfârșitul anului 2016, myhive este cel mai tânăr brand din portofoliul IMMOFINANZ. Dezvoltarea brandului este o direcție strategică importantă a IMMOFINANZ, în ultimii ani compania concentrându-se pe dezvoltarea segmentelor de office și retail. În România, IMMOFINANZ deține trei clădiri myhive –S-Park, Metroffice și Iride Tower – și există deja în plan implementarea acestui concept în alte două dintre clădirile din portofoliu din București.

Conceptul myhive se bazează pe patru principii majore care contribuie semnificativ la crearea unei experiențe plăcute de lucru, adaptată la trendurile actuale. Atmosfera caldă se datorează designului modern al clădirilor, asemănător lobby-urilor hotelurilor de lux, cu servicii de concierge și o infrastructură ce include restaurante, magazine, săli de conferințe, săli pentru fitness, parcări pentru biciclete dotate cu dușuri și vestiare, la care se adaugă evenimente sociale, culturale, educaționale și sportive dedicate exclusiv membrilor comunității myhive.

De altfel, esența conceptului myhive este crearea și dezvoltarea unei comunități, pentru moment datele companiei arătând că mai mult de 30% dintre oamenii care lucrează în spațiile de birouri myhive sunt înscriși în aplicația dezvoltată special în acest scop.

Pe scurt, myhive întrunește cerințele clădirilor de birouri ale viitorului, iar IMMOFINANZ evoluează constant, adaptându-se nevoilor aflate în continuă schimbare ale chiriașilor, acest lucru asigurând și în viitor poziția de lider a companiei pe piața de real estate. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE