Vinuri premium si pentru Vincon

<p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Vincon Romania, unul dintre cei mai mari producatori de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Ambrosio, prima gamade vinuri super premium a companiei pe segmentul Horeca.</p> <p>  </p> <p> Ambrosio va fi disponibil, la nivel national, incepand cu 1 decembrie in peste 400 unitati Horeca, 100 dintre acestea fiind in Bucuresti. Vincon Romania isi propune sa dezvolte segmentul Horeca, estimand ca in 2013, acest segment va contribui cu o pondere de 5% din cifra de afaceri a companiei.</p> <p> Vincon Romania a lansat totodata brandul Rosé Verité, Cabernet Sauvingon, sec 2011, destinat canalului Horeca.</p> <p> Gama super premium Ambrosio cuprinde vinuri destinate preparatelor fine, gourmet prin excelenta: albe (Muscat Ottonel sec, si TamaioasaRomaneasca) si rosii (Merlot, FeteascaNeagrasi Cabernet Sauvignon.</p> <p> „Am analizat piata si am constatat ca, pe Horeca a crescut consumul vinurilor premium si super premium. Acest lucru, alaturi de calitatea vinurilor Vincon, ne-a determinat sa intram pe acest segment cu gama Ambrosio, una destinata preparatelor fine, gourmet prin excelenta. Premiile obtinute la cele mai prestigioase competitii internationale atesta calitatea vinurilor noastre. Intentionam sa dezvoltam segmentul Horeca, avand planuri mari si o echipa dedicata. Desi in 2013, Horeca va detine un procent mic in cifra de afaceri, sunt sigura ca aceasta categorie va avea o importanta din ce in ce mai mare in evolutia companiei”, declara Luchi Georgescu, Presedinte Vincon Romania. </p>