Stiri Tech

Vlad Ionescu, fost Marketing VP la UiPath, este noul CMO al startup-ului Tokinomo

4 oct. 2020 2 min

Vlad Ionescu, fost Marketing VP la UiPath, este noul CMO al startup-ului Tokinomo

Reading Time: 2 minute

Startup-ul Tokinomo, care dezvoltă o tehnologie brevetată de publicitate robotizată destinată pieței de bunuri de larg consum, a anunțat că Vlad Ionescu se alătură echipei executive ca Chief Marketing Officer.

Ionescu vine la Tokinomo de la UiPath unde a ocupat, până recent, poziția de VP Growth Marketing. În noul său rol, va conduce expansiunea globală a soluției de publicitate Tokinomo și va juca un rol cheie în creșterea notorietății brandului și dezvoltarea strategiei de extindere globală.

tokinomo retail robot

Sunt încântat să-i urez bun venit lui Vlad Ionescu în echipa Tokinomo. În prezent, Tokinomo redefinește industria de retail marketing. Este o piață uriașă și lucrăm deja cu cele mai mari branduri FMCG din peste 20 de țări. Experiența lui Vlad va fi esențială în scalarea afacerii, pe măsură ce ne extindem în întreaga lume și ne ajutăm clienții să crească vânzările la raft și să ofere cumpărătorilor o experiență de shopping memorabilă„, a declarat Ionuț Vlad, CEO și cofondator al Tokinomo.

La UiPath, Vlad Ionescu a fost unul dintre primii angajați și a lucrat în diferite departamente de marketing, de la SEO și Social Media la Growth Hacking și Marketing Automation. În timpul mandatului sau de mai mult de 5 ani la UiPath, compania a crescut de la 10 la 3000 de angajați și de la o evaluare de 6,5 milioane de dolari la una de peste 10 miliarde de dolari. Vlad Ionescu se numără printre investitorii în Tokinomo și a fost consilier al CEO-ului acestui startup.

„Soluția robotică pentru rafturile magazinelor este o invenție incredibilă, pare atât de simplă dar este o soluție de publicitate de proximitate complexă și extrem de eficientă. Timp de sute de ani, produsele au stat pe rafturile magazinelor, multe dintre ele nefiind observate de cumpărători și fără să poată să între în contact direct cu cumparatorii. Tokinomo dă viață produselor FMCG din magazine, le face să se miște la raft și să vorbească cu cumpărătorii”, a comentat Vlad Ionescu.

Tokinomo folosește o combinație de senzori, mișcare, lumină și sunet, pentru a da viață produselor la raft și a le permite să interacționeze cu cumpărătorii într-un mod memorabil. Pe lângă impactul imediat pe care îl are asupra clienților și a experienței lor de cumpărare, Tokinomo este și una dintre cele mai eficiente soluții de marketing in-store, generând în medie creșteri de vânzări de 200%.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: