Stiri

Zâmbetele a 3000 de români au devenit NFT

6 sept. 2021 2 min

Zâmbetele a 3000 de români au devenit NFT

Reading Time: 2 minute

Zâmbetele a 3000 de fani Lay’s au devenit NFT-ul „Smiles by Lay’s”. Acestea au fost colectate în cadrul campaniei ”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, inițiată de Lay’s la începutul verii.

Token-ul digital a fost creat în colaborare cu Harto, artist multidisciplinar din Barcelona și Project Ark, o platformă inovatoare de blockhain. Inițiativa reprezintă o premieră la nivel global pentru Lay’s, îmbinând arta digitală cu tehnologia blockhain pentru producerea unui impact social.

“NFT-ul “Smiles by Lay’s” este o celebrare a puterii binelui colectiv, demonstrat în cadrul campaniei noastre, „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”. Cei ce iubesc gustul Lay’s, fie că sunt consumatori, angajați, parteneri, susținători ai ONG-urilor sau celebrități, cu toții și-au dăruit zâmbetele pentru a susține cauzele în care cred. Ne bucurăm că putem transforma această campanie pentru bine într-o creație digitală unică, ale cărei încasări se vor îndrepta tot către ONG-uri, și suntem mândri că inițiativa noastră marcheză o premieră globală pentru compania noastră.”, a spus Vlad Vlădescu, Senior Brand Manager, Lay’s România.

NFT-ul se poate achiziționa în perioada 4 – 15 septembrie

NFT-ul „Smiles by Lay’s” este disponibil pentru achiziție în intervalul 4 – 15 septembrie 2021, pe platforma OpenSea . Toate veniturile vor fi ulterior distribuite în mod egal asociațiilor partenere. Zâmbetele românilor devin astfel motoare de schimbare socială cu un impact real pentru cele patru ONG-uri, subliniind importanța implicării la nivel colectiv.

NFT-ul are la bază interacțiunile consumatorilor cu brandul, fiind compus din zâmbetele transmise în format electronic pe durata campaniei de către consumatorii români și elemente definitorii pentru cauzele susținute, spre beneficiul celor 4 asociații partenere Lay’s în acest program: Asociația Teach for Romania, Asociația Let’s do it, Romania!, Asociația Green Revolution și Asociația Adi Hădean. NFT-ul marchează o premieră globală pentru Lay’s și PepsiCo, integrând eforturile de social marketing cu tehnologia blockchain, cu obiectivul de a genera impact pozitiv atât la nivel social și al mediului.


Project Ark va integra NFT-ul Lay’s în platforma Polygon, cu scopul de a genera o amprentă de carbon redusă. Platforma Polygon reprezintă un protocol multi-chain Layer 2 care asigură tranzacții rapide, accesibile și eficiente din punct de vedere energetic, beneficiind de securitatea asigurată de rețeaua criptomenedei Ethereum.

”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” este o campanie națională Lay’s care are la bază o componentă socială, interacțiunile consumatorilor cu brandul fiind transformate în donații pentru proiecte cu impact real în comunitate. Până la 30 septembrie, consumatorii au ocazia să achiziționeze produse Lay’s cu ambalaj tematic, disponibile pe piață în ediție limitată, și să se înscrie în campanie pe site-ul www.lays.ro. Aceștia pot selecta una dintre cele patru asociații partenere pentru a dona un zâmbet. La finalul campaniei, Lay’s va transforma toate zâmbetele digitale ale consumatorilor în donații dedicate susținerii cauzelor organizațiilor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: