Stiri

Zilele porților deschise – noi parteneriate și prietenii pentru Update Advertising

27 feb. 2025 4 min

Zilele porților deschise – noi parteneriate și prietenii pentru Update Advertising

Reading Time: 4 minute

Să interacționezi direct cu specialiști din industrie, să pipăi, să măsori, să testezi, să explorezi, , să îți vină noi idei cu ce poți face pentru firma ta sau clienții ori beneficiarii tăi (de exemplu soluții personalizate) e posibil nu numai la târguri și ci și în cadrul unui eveniment precum cel al Zilei Porților Deschise.

În perioada 25-27 februarie, Update Advertising a organizat un eveniment exclusiv dedicat profesioniștilor – unde, alături de reprezentanții brandurilor mari cu care lucrează au venit peste 100 de clienți, prieteni și prieteni ai prietenilor. Pentru că acum a fi un brand distinct, a te poziționa și a fi vizibil cât mai distinct și cu impact, nu mai e un moft, ci un must.

Prin Zilele Deschise Update, ne dorim să conectăm profesioniștii din industrie cu inovațiile și soluțiile care fac diferența. Între 25-27 februarie, la Update Advertising, aducem împreună branduri europene de top în echipamente de lucru și produse promoționale, oferind o oportunitate unică de networking și testare a produselor. Mai mult, prin Produktiva, partenerii noștri pot beneficia de avantaje fiscale semnificative, achiziționând produse personalizate prin unitatea protejată. Credem în colaborare, transparență și în puterea soluțiilor bine alese pentru fiecare afacere„,  ne-a declarat Andra Dănăilă, CEO Update Advertising.

O atmosferă caldă și primitoare m-a întâmpinat în birourile Update, acolo unde oamenii cu care mă conversez pe email sau pe telefon aveau acum și fețe. Oricât de fidele sunt fotografiile produselor primite pe email sau vizionate pe site sau în catalog, fizic e altceva să le ai în fața ochilor tăi. Am descoperit și produse la categoria cărora nu m-aș fi gândit să mă uit – spre exemplu boxe mici dar cu acustică foarte bună, un cadou potrivit în multe ocazii. La o cafea și un prânz delicios – pentru că gazdele s-au pregătit din toate punctele de vedere – am putut afla multe lucruri despre personalizarea produselor văzute în fața ochilor. Mi-a plăcut segmentul de ținute corporate, unul la care nu m-aș fi gândit că poate fi găsit aici. Dar acesta este farmecul lucrurilor dedicate unei companii. Acoperă o paletă largă de zone, inclusiv cea a îmbrăcăminții, nu numai a promoționalelor sau a produselor de birou fără de care nu-ți poți desfășura activitatea. Când ai un partener de încredere, de cursă lungă în activitatea ta, ajutorul este reciproc. El îți poate anticipa nevoile, tu dai sens muncii lui.   

Una din diviziile companiei Update este cea care oferă clienților săi echipamente de lucru & promoționale premium, fără de care angajații nu și-ar putea desfășura activitatea. În acest sens, la sediul Update din clădirea Gramont au venit câțiva din partenerii importanți: Payper (Italia) – Îmbrăcăminte corporate și echipamente de lucru; Giasco (Italia) – Încălțăminte de protecție; DEMI Design Milano (Italia) – Produse promoționale premium; Aodaci (Portugalia) – Produse promoționale sustenabile.

În a doua zi a Zilelor Porților Deschise, la sediul Update au fost prezenți furnizori din zona Fashion corporate & promoționale high-end: Sol’s & Neoblu (Franța) – Îmbrăcăminte corporate și casual; James Ross (Italia) – Uniforme și îmbrăcăminte de lucru; XDDesign, Vinga, Swiss Peak, Urban Vitamin (Olanda) – Produse promoționale premium și accesorii business.

Cea de-a treia zi a fost dedicată promoționalelor pentru orice industrie și au fost prezenți partenerii: ThClothes (Portugalia) – Îmbrăcăminte promoțională; Crisma & MCollection (Ungaria) – Produse promoționale; Royal Design (Cehia) – Accesorii corporate exclusiviste.

Vizitatorii au avut ocazia să vadă în premieră colecțiile noi și să afle despre cele mai noi tendințe în echipamente și promoționale; să testeze produsele și să primească sfaturi de la experți despre soluțiile potrivite pentru afacerea lor; să facă networking valoros – interacțiune cu reprezentanții brandurilor și cu alți profesioniști din industrie; să discute despre avantaje fiscale prin unitatea protejată: ”prin Produktiva, poți achiziționa produse personalizate și deduce costurile din fondul de handicap, dacă ai o companie cu peste 50 de angajați. Aceasta este o oportunitate de a optimiza bugetul companiei, în timp ce alegi soluții promoționale și echipamente de calitate”, ne-a mai spus Andra Dănăilă.

2024, un an remarcabil pentru Update Advertising

Compania și-a crescut cifra de afaceri cu 30%, rezultat direct al muncii constante, al inovației și al încrederii pe care clienții le-au acordat-o.

Prin proiectul „Femeia Antreprenor” din care compania face parte, se pot face demersuri de  investiții în digitalizare și achiziționare de echipamente avansate pentru personalizarea produselor. Acest proiect deschide noi oportunități pentru eficientizarea proceselor companiei.

Catalogul pentru 2025 este o combinație între experiența Update Advertising și inovația Produktiva. Acesta reflectă perfect direcția noastră strategică: un focus pe calitate, sustenabilitate și diversitate”, ne mai spune fondatoarea companiei.

Pentru anul 2025, Update Advertising își propune să extindă portofoliul de produse sustenabile și soluții personalizate pentru clienți; să crească în medie 15%, cu accent pe calitate, nu doar pe cantitate; să investească în oameni și în crearea unui mediu de lucru care susține performanța, dar și bunăstarea.

Articole pe aceeași temă: