5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează astăzi campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.”

Campania dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale cât și antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind substanțial la dezvoltarea business-ului și totodată la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

Prin campania “5togo. Made in RO.” compania dorește să demonstreze și să atragă atenția asupra faptului că și pe plan local pot lua naștere afaceri și brand-uri cu potențial fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internaționale.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii și de proveniență locală, folosind produse românești sau provenind de la distribuitorii locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noștri și la crearea a peste 25 de noi societăți comerciale și zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală.”, spune Radu Savopol, Co-Fondator 5togo.

Campania debutează cu Laura Poenaru  – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova și Călin Țiplea – reprezentant B&B Group. Ambele povesti le puteți afla accesând http://fivetogo.ro/categorie/antreprenor-local/.