Aur, Argint si Bronz la Eurobest

Pentru al doilea an consecutiv, McCann Bucuresti si Vodafone Romania au castigat aur, argint si bronz la Festivalul european de publicitate Eurobest.

Premiile castigate la festivalul Eurobest sunt: Gold Award la Categoria PR; Silver Award la Categoria Media si Bronze Award la Categoria Integrated.

Cele 3 premii castigate la aceasta editie a festivalului Eurobest se adaugă altor 5 premii internationale castigate de Campania “Ghita Ciobanul” in anul 2014: Bronze Lion la Cannes Lions 2014; Grand Prix si 4 trofee de aur la festivalul Golden Drum 2014. De asemenea, tot in 2014, aceeasi campanie castiga trofeul Grand Effie la festivalul local de eficientă Effie 2014.

La nivel de retea, McCann Worldgroup a castigat 2 Grand Prix (campania „Pay Per Laugh”, dezvoltată de The Cyranos McCann Spania), 4 premii de aur (campania Ghita Ciobanul si campania “Pay Per Laugh”), 7 premii de argint, 8 premii de bronz si alte 21 de nominalizări. Aceste distinctii au plasat McCann Worldgroup pe locul al-3-lea in topul celor mai premiate retele la Festivalul Eurobest.