Caine sau pisica? Un orasean din doi are animal de companie

Caine sau pisica? Un orasean din doi are animal de companie

Aproape jumatate (48%) dintre romanii din mediul urban, cu acces la internet, au cel putin un animal de companie, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Cei mai multi dintre acestia au in grija caini (65%) si pisici (52%). Topul celor mai populare animale de companie este completat de pasari (perusi, papagali – 11%), pesti (10%) si iepuri (4%).

Romanii asteapta cadouri materiale de sarbatori

Romanii asteapta cadouri materiale de sarbatori

Numarul romanilor care au dorit sa primeasca de Craciun bunuri materiale a crescut cu 15% in 2015, fata de anul precedent, arata un studiu realizat de compania de cercetare iSense Solutions. Foto: © Svetlana Kolpakova | Dreamstime.com In 2015, 85% dintre romanii din mediul urban au asteptat cadouri materiale sub brad, in timp ce procentul celor care prefera bunurile spirituale a

Cat vor cheltui romanii pe cadourile de Craciun?

Cat vor cheltui romanii pe cadourile de Craciun?

Romanii din mediul urban se pare ca au fost extrem de cuminti de-a lungul acestui an. Motivul? Majoritatea (peste 85%) il vor astepta, in curand, pe Mos Craciun cu sacul plin de cadouri. Rezultatele apartin unui studiu realizat de iSense Solutions, o companie ce ofera servicii integrate de marketing, care a aratat ca numarul romanilor care asteapta cadouri sub brad a

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Jumatate dintre romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Originea romaneasca se numara printre cele mai importante criterii – alaturi de prospetime, gust si varietate –care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit

27% dintre romani folosesc zilnic WhatsApp

27% dintre romani folosesc zilnic WhatsApp

Aproape jumatate dintre utilizatorii de smartphone din Romania acceseaza aplicatia WhatsApp cel putin o data pe saptamana, iar 27% o folosesc zilnic, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Aplicatia are o popularitate mare in Bucuresti, unde este utilizata zilnic de 40% dintre posesorii de telefoane inteligente. „Credem ca popularitatea WhatsApp va continua sa creasca in randul romanilor, atat

Patru din 10 romani ar cumpara un smartwatch

Patru din 10 romani ar cumpara un smartwatch

Doar 2% dintre utilizatorii de internet din Romania au in prezent un ceas inteligent (smartwatch), insa 4 din 10 ar cumpara unul in urmatoarele 12 luni, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Desi smartwatch-ul este considerat un produs scump, 50% dintre romani il gasesc foarte util. Potrivit studiului, peste 80% dintre romani sunt familiarizati sau cel putin au

Romanii nu cred in ieftiniri

Romanii nu cred in ieftiniri

Aproape toti romani au aflat deja de decizia scaderii TVA de la 24% la 9% pentru toate categoriile de produse alimentare si bauturi non-alcoolice, incepand cu 1 iunie 2015, insa doar o treime considera ca preturile la produsele alimentare si bauturile non-alcoolice vor scadea uniform cu reducerea TVA, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult, 3 din

Oul cel de toate zilele

Oul cel de toate zilele

Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale romanilor. 93% dintre persoanele din mediul urban il consuma, iar in randul bucurestenilor cea mai apreciata marca este este Familia Toneli, aproape jumatate dintre acestia (48%) consumand aceste oua in ultimele 12 luni, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. 83% dintre romani consuma oua de cel putin 2-3 ori

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

Lipsa consultantilor specializati ii tine pe romani departe de magazinele online de bijuterii, asa ca 83% prefera sa achizitioneze bijuterii din magazinele fizice de specialitate, principalul motiv fiind consultanta oferita de personalul specializat, un studiu realizat de compania iSense Solutions. Desi doar 11% dintre romani achizitioneaza online bijuterii, 50% se informeaza de pe site-urile specializate in vanzarea de bijuterii. Mai