Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Suntem in al saselea an de cand realizam acest studiu si continuam seria clasamentului brandurilor romanesti cu formula extinsa de top 100. Daca anul trecut a fost un an de redefinire si actualizare la contextul actual al pietei, anul acesta topul se afla in faza de stabilizare si consolidare. Mai mult, privind clasamentul per total, observam ca tendintele pe care

Noul consumator

Noul consumator

Comportamentul de consum trece printr-o metamorfoza radicala. Criza i-a facut pe romani mai chibzuiti, dar si mai deschisi spre experiente noi, peste care s-a suprapus cresterea retailului modern si ascensiunea internetului. Este suficient sa te uiti la carucioarele din hipermarketuri si printre rafturi pentru a vedea o cu totul alta imagine decat in urma cu cinci ani. A trecut vremea

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cand cercetarea de piata este facuta cu pasiune, iar stiinta e pusa in slujba performantei, este imposibil sa nu ajungi intr-o etapa superioara de dezvoltare. In acel punct a ajuns Unlock Market Research, care a decis ca este momentul pentru o repozitionare.   Unlock Market Research, agentia fondata in urma cu sapte ani de Adina Vlad si Camelia Petrescu, a

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

TOP PR Romania

TOP PR Romania

Topul performantei in PR, realizat de Biz si Unlock Market Research, este rezultatul colectarii si analizei mai multor indicatori care au vizat masurarea performantelor financiare ale agentiilor si a ima­ginii pe care acestea o au in randul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.  Se pot face clasamente dupa cifra de afaceri, dupa profit, dupa numarul de angajati,

PR&WEB 2014

PR&WEB 2014

Granitele dintre PR, marketing, publicitate si social media se intrepatrund acum mai mult ca niciodata, iar rolul PR-ului in contextul actual al industriei de comunicare este cu totul altul fata de acum cativa ani. Despre toate aceste transformari, dar mai ales despre noile orizonturi pe care le poate atinge PR-ul, despre strategiile si planurile care transforma comunicarea in rezultate de

Despre romani si romanism

Despre romani si romanism

Analizand evolutia celor mai puternice branduri romanesti in ultimii 5 ani,  pentru realizarea studiului despre  brandurile romanesti, echipa Unlock Market Research a tinut sub lupa si schimbarile de comportament ale romanilor in ultimii ani. Prezentarea Adinei Vlad din cadrul evenimentului BrandRo, cand am lansat noua ierarhie a Celor mai puternice 100 de branduri romanesti a fost edificatoare. Ca popor, romanii pun

Brandurile romanesti la puterea 100

Brandurile romanesti la puterea 100

Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero,

Deschizatori de drumuri

Deschizatori de drumuri

<p>  </p> <p> Marketingul inseamna emotie, nu mai este un secret pentru nimeni. Pe vremea cand motoarele economiei erau turate la maximum si nivelul de incredere al consumatorilor era ridicat. Astfel, pe atunci, cartea cea mai jucata de oamenii din marketing avea la baza emotiile pozitive, exprimate prin povesti. Una dintre provocarile aduse de criza economica in marketing, pe langa

Exclusiv: Studiu despre industria de PR

Exclusiv: Studiu despre industria de PR

<p> Revista Biz si <a href=”http://www.unlock-research.com/web”>Unlock Market Research</a> pregatesc un studiu despre industria romaneasca de PR, ce urmeaza a fi lansat in exclusivitate cu ocazia celei de-a treia editii a conferintei<a href=”http://www.bizforum.ro/”> PR&WEB</a>.</p> <p>  </p> <p> Conferinta va avea loc la Howard Johnson Hotel, la sfarsitul lunii mai.</p> <p>  </p> <p> Cercetarea cuprinde doua etape:</p> <p>  </p> <p> Prima etapa