Program

Cu siguranta va amintiti celebra intrebare de care nu ati scapat in copilarie: “Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”. Daca ar fi sa va adresati astazi aceeasi intrebare, care ar fi raspunsul?
Doriti sa preluati din ce in ce mai multe responsabilitati si sa coordonati oameni, ca ulterior sa faceti tranzitia de la middle la top management? Sau visati pe ascuns sa faceti pasul de la statutul de angajat la cel de angajator? Poate doriti sa lucrati de acasa pentru un start-up promitator in domeniu IT&C sau sa schimbati radical domeniul in care activati. Indiferent de visurile si planurile de cariera, singurul pariu castigator este munca si pasiunea.

Va asteptam la “Management360″ cu idei noi, care sa va ajute sa va indepliniti visul de cariera mai repede, fara sa dezechilibrati insa, talerele balantei work-life.

  • 09:00 - 10:00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

    Inregistrarea participantilor

  • 10:00 - 12:00 SESIUNEA I

    INGREDIENTE NECESARE IN DRUMUL SPRE TOP MANAGEMENT 

    Zi de zi suntem inundati cu informatii despre cum putem sa ne imbogatim peste noapte sau cum sa obtinem avansarea mult dorita. Adevarul este  ca in business nu exista o reteta general valabila, ci doar anumite ingrediente, care, folosite corect la un moment dat, pot aduce succesul. La fel ca in management, valoarea unui MasterChef nu consta in numarul de retete pe care le stie pe de rost, ci in capacitatea de a combina creativ ingredientele disponibile, de a le pune in valoare, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate sub presiunea timpului.

    Pentru ca puterea exemplului functioneaza, va invitam la o “portie” de inspiratie oferita de top manageri si antreprenori de succes care au avut un drum in cariera demn de urmat.

    DINTRE TEME:
    Drumul de la middle la top management
    Cum se face un CEO?
    Mici greseli ale liderilor mari
    De ce da gres un manager?
    Cum cladesti o reputatie pozitiva?

    DINTRE VORBITORI:
    Andrei Dudoiu
    , Banca Transilvania
    Violeta Luca
    , Microsoft Romania
    Dragos Sirbu, Flanco
    Viorel Panaite, Human Invest – “Leadership prin valori si scop”

    Sesiune Q&A

  • 12:00 -12:30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12:30 - 14:00 SESIUNEA II

    CORPORATE WELL-BEING: Ce vor astazi angajatii, cum sa lucrezi cu generatia Y si cum  faci cariera fara  sa dezechilibrezi balanta work-life!  

    Reprezentantii generatiei Y, recunoscuti pentru modalitatea revolutionara de a lucra se pregatesc sa preia fraiele conducerii. Nu mai este un secret pentru nimeni ca reprezentantii acestei generatii sunt motivati de altceva, fata de restul angajatilor. Contrar asteptarilor, nu salariul este principalul factor motivator, ci atmosfera din companie, echipa, sefii directi sau alte beneficii extra-salariale. Si departamentele de resurse umane nu au stat prea mult timp pe ganduri si au introdus programe inovatoare de retentie, menite sa echilibreze talerele balantei work-life. Veti afla cum puteti construi o cariera echilibrata si ce programe de well-being ofera companiile angajatilor. Intrebari precum “Ce provocari aduce transferul pozitiilor de conducere catre generatiile mai tinere din Romania?” si “Cum revolutioneaza politicile de retentie si motivare a companiilor aceasta tranzitie?” isi vor gasi raspunsurile tot cu ajutorul invitatilor din panel.

    DINTRE TEME:
    Necunoscuta Y in ecucatia muncii
    Ce vor angajatii de la angajator?
    Cum lucrezi cu managerii “toxici”?
    Provocarile motivarii si retentiei la antreprenori
    Well-Being pe agendele programelor de retentie

    DINTRE SPEAKERI:
    Nineta Ceaus
    , Telekom Romania
    Radu Margarit
    , Human Capital Solutions – “Ce vor reprezentantii generatiei Y de la locul de munca?”
    Viorel Apetrei, MTW Romania – “Cum sa lucrezi cu un coach, pentru locul tau mai bun?””
    Marius Tudosiei, Bacania Veche
    Mihai Popa Radu, Seeds for Succes – “Starea de bine a angajatilor – moft sau necesitate?”

  • 14:00 - 15:00 NETWORKING LUNCH

    Networking Lunch