Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, Managing Director UM România, va reprezenta România în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, ediția 2017.

Mihai Trandafir are o experiență de peste 18 ani în media și un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numită în 2016 Agenția anului la Media Global în 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz și un Grand Prix pentru cea mai bună campanie în 2016. UM România a fost câștigătoarea competiției “Media Plan of the Year” inițiată de AdAge, și a devenit astfel, parte din The Internationalist Hall-of-Fame în 2016. În 2015, UM a fost agenția de media a anului la Eurobest și de-a lungul anilor, la Cannes, a câștigat argint și bronz.

Mihai are o relevantă implicare și în organizațiile industriei, ­fiin vicepresedinte al ARMA (2003 – 2011), membru în Boardurile BRAT (din 2007) și IAA (din 2013).

“Pe lista celor trei propuneri pe care le-am facut în toamna trecută s-au mai regăsit Dana Bulat și Sebastian Olar, ambii cu distincții în media creativă. Mihai Trandafir este decanul performanțelor în domeniu, însă. Expertiza lui e relevantă în procesul de selecție a lucrărilor ­naliste”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului în România.

În calitate de jurat pentru lista scurtă a campaniilor de media, el a evaluat pe parcursul lunii mai câteva sute de lucrări din toată lumea, înscrise la prestigioasa competiție.