Platformă pentru promoțiile online

Grupul Mediapost Hit Mail a lansat PROMOTIFUL ACME, o platformă pentru construirea cu ușurință a promoțiilor online. 

Platforma permite realizarea unui website de promoţie complet în doar câteva ore, comparativ cu modelul tradiţional în care durata se putea extinde chiar şi la câteva săptămâni, iar costul este de până la 10 ori mai mic. Concret, dacă partea de conținut și creație sunt finalizate, cu un buget sub 1000 de euro, microsite-ul se poate construi în mai puțin de o zi, cu tot cu mecanica aferentă, precum și eventuale integrări cu SMS sau aplicații de Facebook.

Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing și este accesibilă oricui, indiferent de segmentul de activitate, mărimea companiei sau disponibilitatea unui departament de comunicare sau IT.

Platforma înglobează toate mecanicile uzuale de promoţie: tragere la sorţi, momente norocoase, concurs foto, pariază pe preţul corect, trimite un bon de casă, posibilitatea de a oferi vouchere electronice ca premiu sau de a avea coduri unice pe produs și altele, iar alegerea mecanismului promoției se face extrem de simplu și rapid.

Am creat o platformă ce le permite marketerilor să facă economii de buget, timp și resurse, ceea ce le oferă posibilitatea de a se concentra mai mult pe conceperea campaniilor şi comunicarea din jurul promoției, iar reacțiile din piață sunt pozitive. Platforma a fost folosită în 19 campanii până în acest moment  – o medie de trei campanii pe lună. În prezent avem șapte campanii de promoție în derulare pentru clienți diferiți, iar doi dintre aceștia sunt deja la a patra campanie pentru unul dintre brand-urile din portofoliul lor”, declară Cătălin Răescu, Product Manager, PROMOTIFUL ACME.

Testarea platformei, gratuit

La adresa http://demo-acme.promotiful.com există un demo vizual pe un brand ipotetic de ciocolată, iar un login gratuit în interfaţa de administrare poate fi obţinut accesând http://www.promotiful.com/generate-login

În numai șase luni de la lansare, platforma a generat peste 250.000 de useri în bazele de date ale clienților.

Grupul Mediapost Hit Mail și-a început activitatea în domeniul marketingului relaţional integrat în anul 1997 şi este deţinut în prezent de către grupul francez La Poste. Grupul îşi desfăşoară activitatea în marketing în birourile din Bucureşti, Sofia şi Cluj-Napoca. În 2015, cifra de afaceri consolidată a depășit 36 milioane de lei.