Redescoperă valorile

În premieră absolută în printul românesc, Mercedes-Benz și Shazam prezintă într-un mod inovator poveștile a patru personalităţi autentice.

Pentru fiecare dintre noi, România are încă multe valori necunoscute. Vă propunem o incursiune printre acestea, cu ajutorul a patru personalități.

Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu sunt ambasadorii cu care Mercedes-Benz  România a ales să lanseze în această lună o campanie de brand care pune accentul pe resursele valoroase ale României.

Fiecare personalitate în parte prezintă povești mai puțin cunoscute despre locuri și oameni, despre idei care ne fac mândri de noi și de țara noastră.

Pentru acest proiect, Mercedes-Benz propune o premieră absolută în printul românesc: o copertă de revistă va putea fi scanată cu ajutorul aplicației Shazam pentru a urmări poveștile video ale celor 4 vedete despre România.

Proiectul debutează pe 22 decembrie și este o premieră absolută în printul românesc.

Această inovație în print a fost implementată de agenția de media Zenith și trasează o punte între conținutul «analogic» și cel «digital», oferind un instrument neconvențional celor care răsfoiesc revista și vor să depășească granițele formatului tipărit, primind acces la un conținut exclusiv pe site-ul dedicat peurmelecelormaibuni.ro.

Acest proiect, realizat în parteneriat cu Shazam, reprezintă doar o parte din campania Mercedes-Benz –
„Pe urmele celor mai buni“, care se va desfășura pe parcursul primelor două luni din 2017. „Este un produs complex și inovator dar si rezultatul unei munci de echipă între client și agențiile Kaleidoscope Proximity, Golin România și Zenith România“, spune Gabriela Lupșa, Head of Mercedes-Benz Account în cadrul agenției Zenith.


PrintO nouă premieră în printul românesc

În premieră pentru țara noastră, vă prezentăm un proiect prin care o revistă din România poate fi scanată cu aplicația Visual Shazam pentru a rula pe telefonul mobil mai multe filme. Anca Țenea, Solutions Consultant în cadrul Chargeads, reseller unic pentru Shazam pe România, a detaliat ce înseamnă acest proiect.

Ce înseamnă această tehnologie?

Visual Shazam este o inițiativă originală pe piața de digital marketing, care face trecerea de la offline la online într-o manieră creativă și interactivă pentru utilizator. Funcționalitatea de identificare vizuală permite transferarea oricărui afiș, poster, imagini sau text de pe hârtie în conținut dinamic și interactiv, în doar câteva secunde, pe ecranul telefonului. Pentru noi a însemnat un pas natural, având în vedere succesul substanțial al aplicației, care permite identificarea melodiilor într-un timp extrem de redus. A depăși bariera dintre offline și online era, așadar, una dintre direcțiile primordiale ale Shazam, iar această funcționalitate nu a însemnat decât o evoluție firească, de care se pare că se bucură deja o mulțime de utilizatori, dar și branduri din întreaga lume.

Cât de importantă este integrarea online-offline?

Integrarea online-offline înseamnă o creștere a interacțiunii utilizatorilor cu diversele tipuri de conținut. Acest lucru facilitează, de asemenea, și o extindere a audienței.

Care este impactul Visual Shazam în lume?

Global, Shazam are peste 100 de mili­oane de utilizatori activi, iar în România, peste 1,7 milioane, în fiecare lună. Campaniile de advertising realizate prin această funcționalitate au avut încă de la început mare succes. Un exemplu este chiar prima campanie rulată astfel, realizată de The Walt Disney Company, în mai 2015, pentru filmul
Tomorrowland.

Cum ați primit proiectul acesta cu Mercedes-Benz dezvoltat de agenția de media Zenith în România?

Proiectul a fost compatibil cu noi încă din start, întrucât conceptul său presupune o extindere a conținutului din offline în online, pentru a oferi mai multă informație și pentru a oferi utilizatorilor experiențe interactive de lectură. Credem că acest proiect va avea un mare succes!


andi-moisescu

Îndrăgostit de ambiţie

Este unul dintre cei mai cunoscuți oameni de televiziune din România. A făcut patinaj la Miercurea Ciuc și a vândut ziare în Piața Unirii în 1990. Andi Moisescu ne vorbește despre ce îl motivează  și cum ajunge la performanță.

Enumeră trei trăsături de caracter pe care crezi că trebuie să le aibă o persoană pentru a fi de succes.

Din experiența mea de până acum, aș începe cu ambiția. La succes nu se ajunge deloc ușor și în absența ei ai putea fi tentat să abandonezi de multe ori. Aș adăuga disciplina, fără de care nu cred că se poate ajunge prea departe. Peste toate astea aș pune umorul, pentru că, așa cum spunea un înțelept, riscul cel mai mare al omenirii e să se ia prea-n serios.

Ai o persoană care te-a inspirat de-a lungul drumului tău? Cine?

Am mai multe persoane care m-au inspirat sau continuă să mă inspire. De la fiecare am învățat câte ceva, fiecare și-a pus, chiar fără să știe, amprenta asupra mea. Aș menționa aici familia, aș continua cu prietenii apropiați și aș încheia cu profesioniștii pe care-i admir. 

Ce calități apreciezi cel mai mult?

Două calități mă interesează în egală măsură: valoarea profesională și corectitudinea. Nu pot renunța la niciuna dintre ele.

Care este cartea pe care ai reciti-o oricând și pe care ai recomanda-o oricui?

Încerc să aleg rapid una dintre ele, extrem de actuală. „The Ele­ment“, de Ken Robinson, un real manifest pentru creativitate.

Care a fost cel mai dificil obstacol peste care a trebuit să treci?

Nu știu dacă a fost cel mai dificil, dar primele șase luni în televiziune, în care nu înțelegeam nici ce se întâmplă cu mine și nici de ce, chiar au reprezentat un obstacol. E o meserie complexă pe care mă străduiesc în continuare s-o învăț. Chiar dacă de atunci au trecut 20 de ani.

Dacă ar fi să călătorești în timp, în ce an te-ai întoarce și pe cine ai căuta?

Mi-ar plăcea să-l caut și să-l întâlnesc pe Caragiale.

Trei lucruri care nu-ți lipsesc niciodată din mașină. (în fotografie, Andi conduce un Mercedes-Benz Clasa C T-Modell)

Încărcătorul de telefon, șervețelele și apa.

Combustibilul ambiției tale este…

Dorința de a fi în fiecare zi mai bun.

Când simți că rămâi în pană de idei, îți găsești inspirația în…

Absolut orice mișcă în jurul meu. De la oameni, cărți, muzică și filme la lucruri și experiențe.

Ce sfat ti-ai fi dat dacă te-ai fi întâlnit acum 10 ani?

Ascultă-ți intuiția.


andreea-escaDin dragoste de oameni

Andreea Esca este cea mai cunoscută vedetă de televiziune din România, un jurnalist desăvârșit care a știut să fie mereu în prim-planulå acțiunii și să își păstreze verticalitatea. Om de televiziune, radio, presă scrisă și online, Andreea Esca este un profesionist multitalentat.

Numește trei trăsături de caracter pe care crezi că trebuie să le aibă o persoană de succes.

Muncitor, talentat, cu simțul umorului. Ta­lentul fără muncă nu rezistă în timp, munca fără talent e de o mie de ori mai grea, iar fără simțul umorului „viața e pustiu“ 🙂

Care sunt oamenii care te-au inspirat de-a lungul drumului tău?

E greu să desemnez o singură persoană. Mama, tata, Mamaie, învățătoarea, profesoara de engleză, antrenorul de înot, câțiva oameni extraordinari de televiziune și foarte mulți prieteni, colegi, oameni pe care am avut șansa să-i întâlnesc.  

Ce calitate apreciezi cel mai mult la un par­tener profesional?

Seriozitatea. Desigur, dacă poate veni la pachet cu talentul, ar fi ideal. 

Care este cartea pe care ai reciti-o oricând și pe care ai recomanda-o oricui?

”La Medeleni“ de Ionel Teodoreanu, pentru că toată viața este de fapt doar urmarea copilăriei. 

Care este cel mai dificil obstacol peste care a trebuit să treci pe drumul tău?

Unul despre care îmi este greu să vorbesc, dar peste care am trecut deoarece nu se putea altfel.

Dacă ar fi să călătorești în timp, în ce an te-ai întoarce și pe cine ai căuta?

În adolescență, să mai stau la o cafea cu Mamaie. Și la final să o întoarcem cu susul în jos ca să vedem ce ne iese în zaț 🙂

3 lucruri care nu-ți lipsesc niciodată din mașină. (în fotografie, Andreea conduce un Mercedes-Benz GLC)

O agendă, mascara „I Feel Pretty“ de la Melkior și încărcătorul telefonului mobil.

Combustibilul ambiției tale este…

Un nou proiect. Familia. O melodie bună.

Când simți că rămâi în pană de idei, îți găsești inspirația în…

Oameni. Orice persoană pe care o întâlnești în viață are o poveste incredibilă dacă ai vreme să o asculți. Iar mie îmi place foarte mult să stau de vorbă cu oricine.

Ce sfat ți-ai fi dat dacă te-ai fi întâlnit acum 10 ani?

Să-ți urmezi mereu instinctul!


camelia-potecTenacitate de învingător

Camelia Potec este unul dintre cei mai importanți sportivi români, un om care ne inspiră. Este medaliată cu aur la proba de înot de 200 de metri la Olimpiada de la Atena din 2004 și multiplă campioană mondială, europeană și națională. Este și cel mai tânăr președinte de federație din România, Federația Română de Natație și Pentatlon Modern.

Care sunt cele trei trăsături de caracter pe care crezi că trebuie să le aibă o persoană pentru a fi de succes?

Tenacitate, pentru că de multe ori îți va veni să renunți, dar este extrem de important să nu te lași niciodată bătut. Cea mai mare competiție o ai cu tine însuți. Alte trăsături importante mi se par pasiunea și simțul umorului. Pasiune pentru că dacă nu îți place ce faci, nu vei putea face performanță în acel domeniu și simțul umorului pentru că dacă te iei prea tare în serios, de fapt îți pui singur piedici. 

Ai o persoană care te-a inspirat de-a lungul drumului tău?

Nu pot vorbi despre o singură persoană, pentru că inspirația mea a venit în primul rând din partea familiei: din partea tatălui meu, a mamei mele și, bineînțeles, din partea fra­telui meu, Alexandru. Au fost tot timpul cei mai mari susținători ai mei și datorită lor pot spune că am început înotul. Desigur, îi apreciez foarte mult și pe cei care mi-au fost alături în călătorie: antrenori, profesori, colegi. Toți au contribuit, într-un fel sau altul, la realizările mele.

Ce calitate apreciezi cel mai mult la un par­tener profesional?

Autenticitatea. Este aproape imposibil să lucrezi cu oameni care nu-ți sunt sinceri.

Trei lucruri care nu-ți lipsesc niciodată din mașină. (în fotografie, Camelia conduce un Mercedes-Benz GLE Coupé)

Încărcătorul telefonului mobil, o sticlă cu apă plată și o pereche de încălțări de rezervă (sport, casual sau cu toc). Îmi place foarte mult să călătoresc și o fac destul de des. 🙂

Combustibilul ambiției tale este…

Susținerea familiei, șansa de a-i motiva la rândul meu pe alții și dorința de a duce întotdea­una la bun sfârșit o activitate pentru a realiza obiectivul propus.

Când simți că rămâi în pană de idei, de unde te inspiri?

Călătorii. Condusul pur și simplu mă relaxează și-mi oferă starea necesară pentru a găsi soluții pentru orice problemă.

Ce sfat ți-ai fi dat dacă te-ai fi întâlnit acum 10 ani?

Să ai încredere în propriile forțe!


catalin-stefanescuInspiraţia pasiunii

Îi plac lucrurile făcute bine, cu profesionalism și seriozitate. Emisiunea pe care o prezintă la TVR, Garantat 100%, este un exemplu de obiectivitate și de emoție, asezonate cu rațiunea și plăcerea interviului. Cătălin Ștefănescu s-a destăinuit în câteva cuvinte.

Ce trăsături de caracter crezi că trebuie să aibă o persoană pentru a fi de succes?

Nu cred că succesul e un scop în sine. Cred că a face lucrurile care îți plac, cu credință și cu pasiune, e calea care poate duce spre succes. Pentru că succesul nu e un punct la care ajungi, ci un drum continuu, o căutare, o dorință permanentă de a învăța și de a îmbunătăți ceea ce faci. Iar pentru asta ai nevoie de încredere în tine și în parteneri, de convingerea că lucrurile pe care le faci trebuie să fie din ce în ce mai bune, dar și de un simț al umorului fără de care totul arată ca instrucțiunile de folosire a unui aparat electrocasnic. 

Cine te-a inspirat de-a lungul drumului tău?

E o listă lungă. Oamenii care m-au inspirat și mă inspiră sunt mulți. De la unii profesori din liceu până la cei din facultate, apoi oameni pe care i-am întâlnit și despre care am scris, am făcut filme documentare sau i-am avut ca invitați în emisiuni, scriitori pe care îi citesc, muzicieni pe care îi ascult, regizori ale căror filme sau spectacole de teatru le văd sau le aștept cu mare nerăbdare.

Ce calitate apreciezi cel mai mult la un partener profesional?

Onestitatea e o calitate esențială. Iar de aici decurge și convin­gerea că încrederea în etică, dar și respectul elementar față de ființa umană sunt exerciții pe care trebuie să le practici zilnic, cu onestitate, pentru a fi tu însuți un partener bun. Abia pe urmă ceri lucrul ăsta și de la alții.

Care este cel mai dificil obstacol peste care a trebuit să treci pe drumul tău?

Eu însumi. Propriile mele frici, ezitări, îndoieli, temeri despre ce se va spune când faci un anumit lucru. Toate acestea există în cel mai firesc mod cu putință. Dar e nevoie de depășirea lor atunci când te exprimi în spațiul public și ai convingerea că ceea ce faci contribuie la lucrurile bune pe care le fac și alții.  

Care sunt cele trei lucruri care nu-ți lipsesc niciodată din mașină? (în fotografie, Cătălin conduce un Mercedes-Benz Clasa E Limuzină)

Discurile și memory stick-ul cu muzică. Și, evident, telefonul, în care încape acum totul. Și nici nu mai e nevoie de vreo legătură prin cablu. 

Combustibilul ambiției tale este…

Bucuria de face lucrurile care îmi plac și în care cred.

Când simți că rămâi în pană de idei, îți găsești inspirația în…

Cărți, filme, muzică, expoziții, săli de spectacole și de concerte, seri cu prietenii, lucrul alături de colegii mei, călătoriile cu mașina pe distanțe mari… Uneori e suficient doar să privești în jur. 

Ce sfat ți-ai fi dat dacă te-ai fi întâlnit acum 10 ani?

Citește mai mult, ascultă mai multă muzică, vezi mai multe filme, călătorește mai mult, cunoaște mai mulți oameni, încearcă să ajuți mai mult! Și lasă-te de fumat!

© Fotografii: Cosmin Gogu