Program

Social Media inseamna transparenta, incredere, autenticitate, expunere. Sa fii activ in social media inseamna sa fii transparent, sa dai ceva inapoi comunitatii.

09:00 – 10:00 Inregistrarea participantilor
10:00 – 12:00 Sesiunea 1 – Social media, noul vector al schimbarii

Care este adevarata putere a social media si cum incepe sa se manifeste aceasta tot mai mult in offline? Care au fost cele mai importante momente in social media in 2014? Ce capcane trebuie sa evite brandurile in activitatea pe retelele sociale? Care sunt strategiile eficiente in 2015? Tendintele care vor schimba regulile jocului in acest an.

Dintre speakeri:

Mugur Patrascu, iLeo – Viata e in alta parte sau noile talente ale Social Media Managerului – vezi prezentarea aici
Vlad Ioan Tausance, People&People – Puterea comunitatilor – lectii din campania electorala – vezi prezentarea aici
Virginia Otel, Garanti Bankvezi prezentarea aici
Alexandru Negrea
, Spada – Cele mai populare mesaje pe Facebook in 2014 – vezi prezentarea aici
Cristian Manafu, manafu.ro – Dark Side of Social Media – vezi prezentarea aici

12:00 – 12:30 Pauza de cafea
12:30 – 14:00 Sesiunea 2 – Campionii social media din Romania

Analizam in fiecare an campaniile pe care le gandesc companiile si le implementeaza pe cont propriu sau cu ajutorul agentiilor de PR si digitale. Cine sunt cei mai utilizati bloggeri, care sunt agentiile cele mai active in domeniu? Ramane Facebook preferata brandurilor? Identificam cele mai folosite tehnici si strategii de pe retelele sociale si verificam de la an la an starea blogosferei din Romania.

Studii in exclusivitate:

Top bloggeri cu care lucreaza companiile
Top agentii care au lucrat cu bloggerii in 2014 – vezi prezentarea aici
Blogosfera din Romania in 2014

Dintre speakeri:

Marta Usurelu, Biz – Top bloggeri cu care lucreaza companiile – vezi prezentarea aici
Invitat bloggerul no 1 din Top bloggeri cu care lucreaza companiile – vezi prezentarea aici
Invitata agentia no 1 din Top agentii care au lucrat cu bloggerii – vezi prezentarea aici
Costin Cocioaba, refresh.ro – Blogosfera din Romania in 2014 – vezi prezentarea aici
Dan Costea, Tribal Worldwide Romania, “Nimic nu s-a schimbat” – vezi prezentarea aici
Radu Tanase, Calif – Ingredientele unei campanii de succes in Social Media

14:00 – 14:30 Pauza de cafea
14:30 – 16:00 Sesiunea 3 – Strategii castigatoare in social media

Sesiune speciala sustinuta de Iulian Padurariu, Marks

Uita tot ce ai invatat pana acum. Uita de “puterea mass media”, uita de “concepte creative”, uita de “copywriting”, uita de “art direction” asa cum le stiai pana acum. Era retelelor sociale inseamna design comportamental, inseamnă tehnologie si mai înseamna sa ai curaj să fii transparent si sa iti arati vulnerabilitatea. Afla cum poti creste impactul campaniilor de social media folosind puterea unui vis in loc de puterea banului.

O incursiune in culisele succeselor din social media din Romania. Companiile care au realizat campaniile de social media cu cel mai mare impact vor prezenta strategia si mecanismele din spate si rezultatele pe care le-au inregistrat.Ce inseamna pentru companii explozia retelelor sociale? Ce vor, de fapt, consumatorii de la branduri in era retelelor sociale?