Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza
<p> In cadrul galei <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>, care a avut loc pe 2 decembrie, la ArCuB, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an.</p> <p> </p> <p> Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info, care a castigat 6 premii, printre care trofeul de argint la
<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p> </p> <p> Au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising,
<p> Dupa lansarea campaniei “Flanco. Mereu peste asteptari”, Flanco continua repozitionarea prin promovarea unui <a href=”http://www.youtube.com/watch?v=SO0r9W7VVq8″>spot</a> emotional, realizat de 23 Communication Ideas, care vorbeste despre capacitatea de a oferi mai mult decat un simplu produs de electroIT.</p> <p> </p> <p> Agentia 23 Communication Ideas a plecat de la caracteristicile companiei Flanco, dar si de la necesitatea de a comunica mai
Campania “How do they look at advertising?”, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu. La categoria Campanii Integrate, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment
<p> <strong>Nu stie daca este cel mai scump creativ din piata, dar spera sa fie. Daca tot este perceput ca fiind cel mai bun, Bogdan Naumovici ar fi foarte dezamagit sa nu fie si cel mai scump.</strong></p> <p> </p> <p> </p> <p> <strong>Ce te-a motivat sa ramai in grupul Leo Burnett atatia ani?</strong></p> <p> Sunt mai multe motive. Primul este
<p> <strong>“Batman, Batman” sau “Halatul, cat e halatul?” sunt doua replici celebre din publicitatea romaneasca, create de Bogdan Naumovici. Acesta implineste in august 15 ani de cand lucreaza in grupul leo burnett. De sase ani, conduce 23 communications ideas, un comando creativ care vinde idei, nu munca cu carca. In tot acest timp, an de an i-a mers mai bine
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE