fbpx
Marketing

Ne-am pastrat ADN-ul, in rest suntem alti oameni2 min

14/12/2015 2 min read

Ne-am pastrat ADN-ul, in rest suntem alti oameni2 min

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Oana Bulexa_8186_1
Oana Bulexa / Foto: Vali Mirea

Oana Bulexa, Managing Director, MSLGROUP The Practice

Varsta: 35 ani

Experienta in industria de comunicare: 13 ani

Studii: Scoala IAA, Modulul III – Leadership; Facultatea de Management – Academia de Studii Economice Bucuresti

Provocarea: Cea mai mare provocare a industriei de PR este aceea de a-si demonstra valoarea. Avem constant preocuparea de a dovedi ca suntem consultanti de inalt nivel strategic si ca PR-ul are un impact semnificativ asupra brandurilor si companiilor, aducandu-le rezultate palpabile.

In relatia cu clientii, cea mai mare provocare agentiilor este mantra enervanta si gresita ca “PR-ul este ieftin”. Se apeleaza la agentia de PR daca clientului ii mai raman doi lei sau daca are doar doi lei. Se asteapta la idei valoroase, dar pe care nu este dispus sa le plateasca deoarece pe acei doi lei vrea sa-i cheltuiesc cu implementarea. Ideile de PR nu sunt mai ieftine comparativ cu alte discipline, doar implementarea lor este in multe cazuri mai ieftina comparativ cu alte discipline. Ideile bune au aceeasi valoare si ar trebui platite la fel, indiferent daca vin de la agentia de creatie, de la cea de digital sau de la cea de PR. Lupta se duce in transee, uneori castigi, alteori castigi experienta.

Transformarea: Transformarea generata de ascensiunea digitalului a fost cel mai important proces de renastere a industriei de PR, nu doar în Romania, ci la nivel global. Ne-a fortat pe toti sa ne reinventam, sa iesim dintr-o zona de confort care dura de foarte multi ani. Ne-am pastrat ADN-ul, in rest suntem alti oameni.

De ce are nevoie un om de PR? Mai mult ca oricand sa fie la curent cu tot ce misca in lume. Mai mult ca oricand sa fie capabil sa vada oportunitati. Mai mult ca oricand sa fie rapid in reactie.

Monica Jitariuc_8244_1
Monica Jitariuc / Foto: Vali Mirea

Monica Jitariuc, Managing Director, MSLGROUP The Practice

Varsta: 33 de ani

Experienta in industria de comunicare: 15 ani

Studii: Scoala IAA, Modulul III – Leadership; Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA

Monica Jitariuc si Oana Bulexa conduc MSLGROUP The Practice, companie detinuta de Theodor Liviu Dumitrescu (24,47%), Stefan Iordache (24,47%) si Publicis Groupe Holdings B.V. (51,05%).

Anul trecut, agentia a castigat Trofeul PR Innovator of The Year, plus alte 15 premii: 4 trofee de aur, 10 de argint si o diploma de excelenta in competitia locala a industriei de comunicare, Romanian PR Award.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *