fbpx
Companii Management Stiri

Abonamentul la dentist, un nou beneficiu pentru fidelizarea angajaților3 min

10/12/2019 3 min read

author:

Abonamentul la dentist, un nou beneficiu pentru fidelizarea angajaților3 min

Reading Time: 3 minute

Pe o piață a muncii extrem de volatilă, care oferă angajatorilor nenumărate provocări, unul dintre instrumentele utilizate pentru formarea și păstrarea echipelor, beneficiile extrasalariale, se dezvoltă constant. Domeniul a evoluat practic de la tichetele de masă și cardurile cadou din anii 2000 la abonamente la sport, pensii private, abonamente la clinciile medicale, oferite în prezent.

Există sau nu bugete suficiente pentru acordarea unor beneficii extrasalariale, angajatorii găsesc soluții să ofere ceva pe lângă salariu, conștienți fiind că investiția în starea de bine a salariaților se vede pe termen lung în rezultatele companiei.

În 2019, oferta de beneficii extrasalariale la dispoziția companiilor s-a diversificat cu un abonament la dentist, care vine în completarea pachetului medical la marile clinici private. Abonamentul IziDoc este oferit în prezent de companii din domeniile IT, financiar și energie și are un cost de cel mult 29 de euro pe an pentru fiecare angajat.

“Din experiența de până acum, angajatorii care oferă abonamentul la dentist salariaților, ca o completare a celui medical clasic, au înțeles importanța protejării sănătății dentare a angajaților lor. Urmăresc să aibă angajați sănătoși, zâmbitori, conștienți de importanța prevenției dentare și, bineînțeles, motivați pentru performanță”, declară Diana Enăchescu, fondatorul IziDoc.

În Romania, pacienții au, în general, o singură opțiune, să plătească integral serviciile stomatologice, în cadrul cabinetelor private. Abonamentul IziDoc, beneficiu salarial neimpozabil, le oferă abonaților posibilitatea să își aleagă de pe platforma de beneficii dentare izidoc.ro medicul dentist potrivit nevoilor și așteptărilor lor. Clinicile și cabinetele medicale partenere IziDoc sunt selectate după criterii de calitate profesională și distribuire geografică. Abonații își pot alege medicul dentist în special după criterii precum proximitatea, experiența, discount-urile oferite și prețurile practicate, platforma oferind toate aceste informații, dar și educație dentară constantă pentru conștientizarea importanței îngrijirii regulate a sănătății dentare.

 “Pe fondul dezvoltării pieței beneficiilor de sănătate pentru angajați, am constatat că segmentul sănătății dentare rămâne de cele mai multe ori neacoperit ca ofertă din partea angajatorilor, în principal datorită fragmentării extreme a acestuia. Chiar dacă totuși unii angajatori au inițiat contracte directe cu câte o clinică dentară, prin care angajații primesc discount-uri la prețurile practicate, limitarea acestora la un singur furnizor nu răspunde îndeajuns nevoilor diferite ale angajaților”, spune Diana Enăchescu.

În contextul în care serviciile stomatologice sunt percepute totuși ca destul de scumpe, al unei sănătăți dentare a românilor nu tocmai la standarde europene și al unei lipse de educație dentară, abonamentul dentar IziDoc vine în ajutorul angajaților cu o soluție care democratizează accesul la medicul dentist, oferind opțiuni variate de zone și prețuri, dar și informații despre medici și clinicile acestora, astfel încât abonații să poată alege cu încredere și informași și să beneficieze de o sănătate dentară mai bună, adaugă Diana Enăchescu.

Rețeaua cuprinde orașele București, Cluj-Napoca, Sibiu și Ploiești și se va extinde în toate marile orașe până la jumătatea anului următor, când se estimează că va avea 150 de clinici-partenere, cu peste 500 de medici dentiști, și minimum 5.000 de abonați până la sfârșitul anului.

Platforma de beneficii dentare reprezintă o investiție de 50.000 de euro a antreprenorului Diana Enăchescu, care vine din consultanță de management și are expertiză în dezvoltare și implementare de noi strategii, transformare organizațională, fuziuni și achiziții în domenii precum energie, retail, utilități sau pharma, alături de doi parteneri, unul fiind medic dentist și trainer în domeniul stomatologic, iar cel de-al doilea activând la nivel european în domeniul vânzărilor de materiale stomatologice.

Antreprenorul estimează o cifră de afaceri de 100.000 de euro în 2020 prin extinderea rețelei, a numărului de clinici-partenere și a abonaților. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *