Marketing

AdVenture a murit! Traiasca Funvertising!

16 sept. 2013 2 min

AdVenture a murit! Traiasca Funvertising!

Reading Time: 2 minute

<p> Dupa ce saptama trecuta AdVenture anunta ca s-a inchis la capatul a 10 ani si jumatate de activitate, echipa o ia de la capat sub un alt nume, Funvertising</p> <p>  </p> <p> AdVenture s-a transformat in Funvertising si se promoveaza cu o noua mascota si un nou concept de lucru.</p> <p>  </p> <p> Mascota e putin oaie, putin barza, toate facturile vor fi colorate, mansarda are acum peretii vopsiti CMYK, la creatie nu mai sunt arti ?i copy, ci sloganatoare, texteuze, artdirectozauri ?i un maistru creativ, programul nu mai e la fel de strict ca inainte. Nimic nu mai e ca inainte.</p> <p>  </p> <p> “Schimbarea a inceput de un an, aproape fara sa ne dam seama. Aveam in minte un singur lucru: mai mult fun. Mi-am dat seama ca tot ce putem face in contextul economic actual e sa ne schimbam noi. Am renuntat la unii oameni ?i la majoritatea regulilor, apoi am inceput sa ne relaxam. Ideea de Funvertising a venit natural. De?i tineam la AdVenture, nu ne mai reprezenta. Am vrut un nume care sa exprime ce vrem sa fim, adica cea mai mi?to agentie de publicitate din Romania, cu cei mai fericiti ?i relaxati angajati.”, spune Alex Zamfir, Funvertising. </p> <p>  </p> <p> “Cand oamenii sunt mai fericiti, rezultatele sunt automat mai bune. De aceea vrem ca Funvertising sa fie in primul rand un loc de munca misto. Nu se supara nimeni daca nu ajungi la 9:30 la birou. Sunt zile in care fugim toti la film sau plecam pe munte. In unele dimineti facem yoga. Jos, langa bucatarie, avem o camera pentru muzica. La parter ne jucam fusbal si pinball. Nu venim la munca, venim sa ne distram in timp ce ne facem clientii fericiti. Practic, vrem ca drumul pana la atingerea obiectivului sa fie la fel de fun ca ceea ce livram”, a adaugat Dan Dumitrescu, Funvertising</p> <p>  </p> <p> AdVenture, agentia de publicitate full service infiintata in anul 2002, si-a anuntat pe 11 septembrie 2013 inchiderea. Vineri, 13 septembrie, a fost ultima zi de activitate a AdVenture pe piata de publicitate din Romania, conform unui comunicat emis de agentie.</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: