Companii

Afacerile Miele – peste 3 miliarde de euro

6 sept. 2012 2 min

Afacerile Miele – peste 3 miliarde de euro

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Producatorul de electrocasnice premium a inregistrat o ascensiune puternica pe pietele din centrul si nordul Europei, dar si in SUA si Asia, iar cifra sa de afaceri a crescut la 3,1 mil euro la nivel mondial.</p> <p> Miele, o afacere de familie ajuns` business global, specializata in productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a raportat, pentru anul fiscal 2011/2012 incheiat la sfarsitul lunii iunie, o cifra-record de afaceri, de 3,04 miliarde de euro, in crestere cu 3,1% fata de nivelul atins in anul fiscal anterior. „Evolutia a fost sustinuta de vanzarile din Germania, Austria, China si Statele Unite”, a spus Olaf Bartsch, Director de Finante, Controlling si Administratie Miele. Pe piata germana, Miele a inregistrat o majorare a cifrei de afaceri cu 47 milioane de euro, atingand 912 milioane de euro, in crestere cu 5,5% fata de anul precedent. Vanzarile din Germania reprezinta 30,2% (29,6% in anul anterior) din totalul cifrei de afaceri inregistrata de compania Miele. Afacerile Miele in afara Germaniei au generat  2,11 miliarde de euro. Pietele aflate in scadere – precum Grecia, Portugalia, Spania si Italia – au fost compensate de o evolutie promitatoare in Europa de Nord.</p> <p> Intr-un clasament recent al brandurilor realizat de institutul de cercetare de piata GfK, Miele s-a clasat pe locul al treilea in categoria „Cel mai bun brand de produse” (dupa brandurile Apple si Nivea).</p> <p> Pe parcursul anului trecut, Grupul Miele a investit 186 de milioane de euro, cu 73 de milioane de euro mai mult comparativ cu anul fiscal precedent. Principalele destinatii care au alimentat ascensiunea volumului investitiilor au fost produsele noi reinnoirea si extinderea facilitatilor de productie.</p> <p> Din categoria produselor de uz casnic, uscatoarele, cuptoarele, masinile de gatit cu aburi, hotele de bucatarie si produsele de racire s-au remarcat printr-o crestere peste medie.</p> <p> Compania este prezentain 47 de tari prin subsidiarele proprii de vanzari si in 50 de tari prin intermediul distribuitorilor si importatorilor.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: