Amprenta Advertising isi deschide filiala in Bucuresti

<p> Agentia Amprenta Advertising si-a deschis o filiala in Bucuresti, ca urmare a largirii portofoliului cu clienti din zona de sud a Romaniei. Filiala va fi coordonata de Alexandra Rosca, in calitate de Client Service Director.</p> <p>  </p> <p> Cu o experienta de 12 ani in piata de media, Alexandra Rosca a lucrat la Impression Graphics Romania si Business Media Group, iar din 2009 a ocupat pozitii de Sales Director, New Business Manager si Client Service Director in cadrul unor companii precum Ad Evolution, Kondiment Group GmbH si Carnation Group Romania.</p> <p>  </p> <p> Amprenta Advertising este o agentie full-service infiintata in 2001, cu capital integral romanesc, care a debutat initial in piata de media in calitate de furnizor local de outdoor, ajungand in prezent sa detina 70% din piata de outdoor din Transilvania, printr-o paleta larga de suporturi outdoor in 9 judete si 15 orase.</p> <p>  </p> <p> Tot in 2002, Amprenta a debutat si pe zona de radio prin infiintarea postului local de radio Impuls, care poate fi ascultat pe frecventa 101,5 FM, in zona metropolitana Cluj.</p> <p>  </p> <p> Pe segmentul de evenimente, Amprenta are o experienta de 9 ani prin organizarea Premiilor Media de Excelenta. Alte evenimente cu traditie organizate de Amprenta Advertising sunt: Targul de Vacante, Procampus si Student Parade.</p> <p>  </p> <p> De la inceputul lui 2012, agentia si-a dezvoltat departamentul de evenimente, in scopul de a organiza concerte de anvergura, primul din acest ciclu fiind turneul Goran Bregovic, care are loc la Targu-Mures in data de 17 iunie si la Cluj in data de 18 iunie.</p> <p>  </p>