Marketing Video

Patricia Zegreanu, Porsche România, la Zilele Biz: Cum planifici ce nu poate fi prevăzut

12 nov. 2020 2 min

Patricia Zegreanu, Porsche România, la Zilele Biz: Cum planifici ce nu poate fi prevăzut

Reading Time: 2 minute

Multe din planurile echipelor de marketing din România s-au schimbat în această perioadă. Multe echipe s-au trezit cu ”piciorul pe frână” în toate planurile lor de promovare, din cauza pandemiei și a fricii de a putea comunica ceva. Acestea au trebuit să continue într-un mediu nou în care grija și distanțarea socială au fost principalele adjective ale comunicării.

Există, totuși, câțiva piloni pentru a putea continua comunicarea în viitoare. Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager la Porsche România, spune că Skoda a găsit o nouă metodă de relaționare cu publicul lor.

De exemplu din 70 de evenimente, în 2019, anul acesta au mai avut loc doar 10 evenimente. Totul s-a mutat în online, inclusiv lansările de noi modele, dar și comunicarea cu fanii și clienții brandului.

În această perioadă creșterea brandului a rămas un target important. Chiar dacă Skoda are statutul de love-brand în România, au trebuit identificate obiectivele emoționale ale brandului. A trebuit găsită o metodă de a descoperi percepția consumatorilor în ceea ce privește brandul.

Dincolo de descoperirea pilonilor pe care se sprijină acum comunicarea brandului, marketerii Skoda au trebuit să se găndească la cât de bine fac ceea ce fac. Au trebuit să se decidă cum pot să îmbunătățească și funnel-ul de vânzări, printr-o gândire critică a acestui proces. Au crescut performanța în campaniile online prin instrumente de creativitate și media, dar și au crescut capacitatea call-centerului.

Comunitatea este importantă pentru fiecare brand în parte. Membrii acesteia vor veni în jurul brandului și pot funcționa și independent. Skoda a decis să crească această comunitate, prin aducerea oamenilor aproape prin valorile brandului, dar și crearea de conținut relevant  pentru fanii brandului pe baza noilor ritualuri apărute în pandemie.

Grija este un alt element care a fost important în campaniile Skoda din acest an. Atunci când spunem grijă, ne referim la toate măsurile de securitate medicală care s-au luat în showroom-uri dar și în tot procesul de vânzare și prezentare a mașinilor pentru clienți.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: