fbpx
Marketing

Liber la imaginatie in ritm de Jazz

07/11/2012

author:

Liber la imaginatie in ritm de Jazz

<p> Dupa 16 ani in industria de publicitate, Valentin Suciu tot nu s-a saturat de comunicare spectaculoasa si bine facuta. Peste doua luni implineste un an de cand impreuna cu Irina Pencea si Diana Benko a pus bazele Jazz, o alternativa la marile retele internationale de advertising, care in numai 10 luni de la deschidere a ajuns deja la un portofoliu de 15 clienti.  </p> <p>  </p> <p> <strong>Cine sunteti voi, Jazz, si ce faceti?</strong></p> <p> Jazz este zic eu, cel mai de succes start-up din advertising, in cel mai greu an cu putinta.  Am pornit trei parteneri care se stiu de 9 ani e zile, fiecare cu o zona de expertiza: eu pe creatie, regie si video content viral, Irina Pencea in zona de strategie si marketing, si Diana Benko in BTL. Impreuna cu noi a venit un grup de oameni talentati, tavaliti prin toate genurile de proiecte, care mai au inca energia si determinarea sa treaca printr-un start-up. Genul de oameni care fac asta din pasiune, si nu ca sa sparga confortabil usa la sase cu un salariu frumusel in buzunar. Impreuna rezolvam creativ problemele de business ale clientilor intr-un fel in care alte agentii nu pot, atat la nivel de executie, cat si la nivel conceptual.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum s-a nascut aceasta noua agentie?</strong></p> <p> In primul rand, dupa 16 ani de advertising, inca nu m-am saturat de comunicare spectaculoasa si bine facuta. In al doilea rand, toti cei trei parteneri ne dorim sa nu mai depindem de nimic altceva in afara calitatii ideilor noastre. Si, un lucru esential, lucram de multi ani impreuna, ne stim calitatile si defectele pe de rost, ne-am sudat in timp, si lucram bine impreuna. Iar ce ne-a dat impulsul final sa deschidem Jazz este faptul ca avem clienti vechi care au avut incredere in noi din prima zi: Danone, Heineken si Starfoods. Carora le multumesc, si pe aceasta cale.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce loc v-ati gasit in industria locala de comunicare?</strong></p> <p> Locul o sa ni-l stabilim clar in doi, trei ani. Pana atunci, suntem o alternativa la marile retele de advertising, o gasca de oameni talentati care stiu sa faca bine comunicare integrata, care iubesc ideile spectaculoase si vor sa faca foarte bine toate proiectele in care se implica.</p> <p>  </p> <p> <strong>Pe ce proiecte ati lucrat din ianuarie pana in prezent?</strong></p> <p> Am fost destul de ocupati pentru primul an: am lansat 9 spoturi pe TV, am avut multe proiecte integrate, am adus rezultate bune clientilor nostri. Printre proiectele de anul acesta: campania Comoara Star pentru Starfoods, relansarea Activia Mic Dejun pentru Danone, activarea nationala pentru Ciuc Radler, campania de imagine Provident, campaniile Baneasa Shopping City si Grand Cinema Digiplex si multe altele. Au fost mai multi clienti care au venit la noi impresionati de ce am reusit sa facem cu Efix, carburantul Rompetrol, si care ne-au cerut spectacol in on line pentru brandurile lor. Anul viitor vor iesi mai multe proiecte de acest gen, si ma astept sa genereze raspunsuri frumoase din partea oamenilor.</p> <p>  </p> <p> <strong>Dupa 8 ani de Odyssey, cum se simte un nou inceput?</strong></p> <p> Orice inceput e greu. La Odyssey am fost parte din echipa fondatoare, insa nu am fost actionari, asa ca nu aveam aceeasi presiune de business. La Jazz, totul depinde doar de noi si de echipa noastra, este mult mai provocator, mai ales ca nu ne-am ales cel mai bun context economic sa pornim o afacere. Avem mare incredere in noi si stim ca ”good creative means good business". Faptul ca suntem pe cont propriu inseamna mai multa adrenalina si nopti pierdute, dar in acest prim an avem rezultate foarte bune si asta ne confirma ca vom fi un jucator serios si in zona creativa, si in zona de business.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce inseamna “Jazz”? Care este povestea din spatele alegerii acestui nume?</strong></p> <p> Ne-a placut cum se vede jazz-ul din public: intalnirea dintre niste muzicieni care cunosc atat de bine muzica clasica si instrumentul lor, incat isi pot permite sa improvizeze fara sa le fie frica de rezultatul final. Cam asta suntem si noi, numai ca lucram cu imaginatia noastra si cu instrumente de advertising.</p> <p>  </p> <p> <strong>Peste cateva luni veti implini primul an de Jazz. Veti atinge obiectivele stabilite pentru primul an?</strong></p> <p> Da, ne-am descurcat frumos. Astazi avem 15 clienti fata de 3 cu care am plecat la drum. Ni s-au alaturat si alti printre care Admiral Markets, Amigo, Baneasa Shopping City si Grand Cinema Digiplex, Dr Oetker, La Roche-Posay, Provident, Reckitt Benckiser, Rompetrol, TDT Distribution si inca doi clienti pe care nu ii putem dezvalui inca. Majoritatea sunt branduri de top in categoriile lor. Am castigat pitchuri in fata agentiilor cu vechime in piata. Avem un portofoliu divers si solid pentru o agentie atat de tanara. Am lansat proiecte frumoase, integrate, cu rezultate bune pentru clienti. Am strans o echipa de oameni extraordinari in jurul nostru. Astept cu nerabdare proiectele din 2013, sa ne consolidam portfoliul creativ.</p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE