Antreprenori Companii

Apa trece, profitul rămâne

23 ian. 2020 3 min

Apa trece, profitul rămâne

Reading Time: 3 minute

Cu o investiție inițială de câteva zeci de mii de euro, constănțenii Daniela și Valentin Marișcu au lansat Aqua Azur și Aquatica Experience, două companii ce construiesc piscine, parcuri acvatice și spații de agrement și care au dezvoltat în zece ani proiecte de peste 10 milioane de euro.

Ori de câte ori înotați într-o piscină sau vă bălăciți în bazinele unui parc acvatic din țară sunt șanse foarte mari ca acestea să fie gândite și construite de Aquatica Experience și Aqua Azur, două companii fondate de antreprenorii constănțeni Daniela și Valen­tin Marișcu. Compania livrează la cheie proiecte complete de aqua park în care se integrează funcțional toate elementele: design, sisteme de piscine și tobogane acvatice, atracții și sisteme de acces și control vânzări, toate în condiții optime de siguranță și operare.

Printre cele mai importante pro­iecte ale companiei constănțene se numără Parc Balnear Băile Figa, Bistrița, complexul turistic Mera – Onix Resort, Venus – Mangalia, Phoenicia Resort, Mamaia Nord, complexul de agrement Mirajul Oltului și Tisa Spa Resort, Vâlcea, Complex Mărțișorul, Suceava, Premier Lu­xury Pool Resort, Cluj, Arsenal Aqua Parc, Orăștie, sau Peninsula Resort, din Delta Dunării. “A fost un an de dezvoltare și restructurare, întrucât atunci când crești vertiginos ai nevoie să te așezi ca structură”, spune Da­niela Marișcu, cofondatoare a Aqua Experience și Aqua Azur. “Cele două companii se completează într-un mod ideal și servesc împreună atât piața de rezidențial, cât și piața proiectelor comerciale, cu o creștere de aproximativ 30% față de anul anterior”, spune Daniela Marișcu, care adaugă că investiția în cele două companii a fost una de câteva zeci de mii de euro, însă la aceasta se adaugă costurile de acumulare a experienței, care au ridicat investiția la câteva sute de mii de euro. “Inițial nu am avut oportunitatea preluării unui model de business funcțional, astfel că am renunțat la profit, din dorința de a ne specia­liza și a crește calitatea”, completează Daniela Marișcu.

IMG 0785 1

Compania lansată de cei doi soți a construit în zece ani piscine de 10 milioane de euro, iar anul acesta a avut venituri de 1,3 mi­lioane de euro și contracte de construcție a unor centre de tip aqua park în derulare de 2 milioane de euro. Prețul minim pentru o piscină rezidențială este de 15.000 de euro, iar cel mediu ajunge la 25.000 de euro. Calculul prețului rezultă din metoda construcției și dotările piscinei și se pot adăuga opțiuni multiple precum un finisaj premium, un colț cu hidromasaj, o atracție tip cascadă sau un sistem de lumini pentru cromoterapie sau, de ce nu, un tobogan prin care puteți ajunge de la balconul casei, de exem­plu, direct în piscină. Piscinele Aqua Azur combină designul perso­nalizat cu funcționalitatea sistemelor și aduc o notă inovatoare: o aplicație IT prin care oferă clientului confortul verificării și controlului calității apei în orice moment, direct de pe un te­lefon inteligent.

Pe agenda celor doi antreprenori se află, în acest moment, extinderea prin franciză. Planul include zece francizați pe întreg teritoriul țării care să ofere servicii premium clienților interesați de construcția și întreținerea unei piscine rezidențiale. În paralel cu extinderea prin fran­ciză pe piața națională de piscine rezidențiale, cei doi oameni de afaceri vizează și piața internațională, inițial cu servicii de design și proiectare de aqua park-uri.

„În piața de rezidențial, provocarea majoră este aceea de a anula competiția dată de piscinele low-cost, ce tentează în primă fază prin preț, dar care ajung să îl coste pe client mai mult decât o piscină similară ca dimensiune oferită de noi, care oferă însă în plus funcționalitate și satisfacție clientului nostru pe termen lung, minimum zece ani”, adaugă Daniela Marișcu, cofondatoare Aqua­tica Experience și Aqua Azur.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: