Interviuri Companii

Nikolaos Kotzias, ND MEDHEALTH: Adaptare pentru creștere accelerată

24 feb. 2023 3 min

Nikolaos Kotzias, ND MEDHEALTH: Adaptare pentru creștere accelerată

Reading Time: 3 minute

După ce anul trecut ND MEDHEALTH și-a dublat cifra de afaceri, Nikolaos Kotzias, fondator & CEO al companiei, are planuri mari de dezvoltare și extindere a portofoliului pentru 2023.

Cum a fost anul 2022 pentru businessul ND MEDHEALTH?

Anul 2022 a fost un an de cotitură pentru ND MEDHEALTH. Cifrele indică o creștere fără precedent în istoria companiei, am reușit să dezvoltăm noi parteneriate, iar pe cele deja exis­tente le-am consolidat și mai bine, adăugând noi branduri de renume în portofoliul nostru.

Lecția anului 2022, cu siguranță, a fost adaptarea: adaptarea la noile provocări economice fără a ne îndepărta de la obiectivele setate, adaptarea la noul peisaj din industria farmaceutică, fără a pierde cotă de piață, adaptarea la o echipă în creștere, menținând totodată nivelurile de performanță ridicate ale echipei. Am dublat cifra de afaceri în 2022, compa­rativ cu 2021, ceea ce nu poate însemna decât că strategia pe care o abordăm ne oferă și ROI pe măsură. Uriage a crescut cu 82% în cifre la final de Q3 2022, poziționându-se pe locul 8 în România.

A fost o evoluție fabuloasă de pe locul 23 pe locul 8 în șapte ani, dar când setezi obiective clare și urmărești constant și consecvent strategia de marke­ting, construind parteneriate puternice și de durată, rezultatele nu vor întârzia să apară. Portofoliul nostru este ­într-o continuă creștere și dezvoltare, ceea ce ne oferă, ca și echipă, deopotrivă provocări, dar și satisfacția succesului proiectelor pe care le preluăm. Fiecare brand nou, fiecare proiect nou, are în spate hotărâre, muncă, obiective și strategie clare.

Am început timid acum 13 ani cu un portofoliu restrâns, între timp, ne-am transformat, ne-am reinventat și am devenit un nume în industria farmaceutică, având două divizii (Dermo și OTC) și 13 branduri, pentru moment, dar anul 2023 va anunța alte cinci noutăți.

Care au fost principalele realizări ale companiei în ultimii doi ani?

ND MEDHEALTH a atins câteva etape semnificative în ultimii doi ani. Una dintre principalele noastre realizări a fost lansarea diviziei noastre OTC în 2020, care include două branduri proprii: Imunicor (supliment alimentar pentru susținerea sistemului imunitar) și Dr. Biom Digestive Comfort, unul dintre cele mai importante produse din portofoliul nostru (un probiotic ce conține tulpina originală LGG, realizat în parteneriat cu Christian Hansen, renumit producător de probiotice la nivel mondial). Divizia OTC, deși încă la început de drum are un trend ascendent pe toate brandurile: Aspecton, Hedelix, Novo C, D3Fix, Puressentiel, și, bineînțeles, cum am menționat deja, Dr. Biom și Imunicor.

O altă realizare a fost expansiunea distribuției și a noilor partneriate, ceea ce ne-a permis să creștem cota de piață și să ajungem la mai mulți pacienți. Susținem, de asemenea, cercetarea și dezvoltarea pentru a ne asigura că produsele noastre sunt în fruntea industriei și pentru a satisface nevoile în evoluție și exigențele pacienților și a comunității medicale.

În plus, ne-am concentrat pe construirea de relații puternice cu partenerii și distribuitorii noștri pentru a ne asigura că oferim cele mai bune servicii și soluții posibile. Brandul Uriage este, de asemenea, cartea noastră de vizită și ADN-ul companiei. Suntem onorați că am fost selectați de grupul PUIG ca distribuitor pentru brandurile lor binecunoscute și respectate de îngrijire a pielii în România. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să lucrăm îndeaproape cu PUIG pentru a aduce aceste produse de înaltă calitate și mai multor consumatori și pacienți din România și pentru a continua să ne dezvoltăm parteneriatul în viitor.

Ce planuri de dezvoltare aveți pentru acest an?

Planurile ND MEDHEALTH de dezvoltare pen­tru 2023 presupun extinderea por­to­foliului nostru de produse dermatocosmetice și produse OTC. Ne con­centrăm pe introducerea de produse noi, inovatoare, care să răspundă nevoilor în evoluție ale pacienților. Vom continua să investim în cer­ce­tare și dezvoltare pentru a ne asigura că produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate și eficiență.

În plus, ne vom orienta către parteneriate și colaborări strategice pentru a ne extinde distribuția omni-channel și a crește cota de piață. În general, scopul nostru este să continuăm planurile și obiectivele setate și să oferim clienților noștri cele mai bune produse și servicii posibile.

#BizFranta este un proiect marca Biz, unic în lume. Partenerii ediției sunt GroupamaOrange și Air France.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 370 (16 februarie – 15 martie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: