Digital MarComm Stiri

Ringier si BrandTube au lansat Social Stars – un proiect colaborativ între artiști independenți, creatori de conținut, podcasteri și site-uri locale de conținut

16 iun. 2021 2 min

Ringier si BrandTube au lansat Social Stars – un proiect colaborativ între artiști independenți, creatori de conținut, podcasteri și site-uri locale de conținut

Reading Time: 2 minute

Social Stars, proiectul care face legătura între publicul creatorilor de conținut specializați și branduri este rezultatul colaborării dintre Brandtube, agenție de talente care adună peste 100 de artiști și podcasteri, și Ringier România, publisher media și agenție digitală de creație.

Social Stars, rețeaua artiștilor independenți și a podcasterilor, înseamnă legătura directă și puternică între milioanele de oameni care urmăresc cei mai populari artiști și podcasteri, specializați în domenii dintre cele mai variate, și brandurile din piața românească.

Social Stars sunt artiștii momentului, reprezentanții muzicii la modă – trap și rap. Sunt și artiști din muzica pop, rock, tradițională – populară și lăutărească. Sunt cei mai buni în umor. Sau rup topurile de cooking. Sunt cei care promovează sportul și un stil de viață sănătos. Sunt cei care produc cel mai bun divertisment pentru copii.

Proiectul reunește nume celebre, dar și tineri aflați în plină ascensiune. Din noul proiect Social Stars fac parte artiști consacrați ca Loredana, Vița de Vie, Alexandra Stan sau Irina Baiant. Alături de ei, artiști care dau tonul în muzica actuală, cum sunt cei de la Șatra B.E.N.Z., Abi, Nane, Subcarpați si actorul Razvan Vasilescu. Domeniul muzicii populare este reprezentat de muzicieni ca Văru Săndel, Niculina Stoican, Doinița și Ionuț Dolănescu, Cornelia și Lupu Rednic.

vizual trending social stars full

La capitolul creatori de conținut, Social Stars sunt nume foarte iubite de români: Carmen Brumă, Gașca Zurli, Ela Crăciun, podcasterii HappyFish TV – Tetelu, Gojira, Natanticu. Social Stars în plină ascensiune sunt Romanița, Dora Gaitanovici, Adrian Mihai Petrache.

Misiunea noii rețele Social Stars este de a crea business cu sens. Rețeaua oferă companiilor calea spre un public pasionat de domenii specifice, susținută de puterea de amplificare și de distribuție a unui mare publisher național. Posibilitățile de expunere de mesaje publicitare sunt variate, de la postări sponsorizate, plasare de produse, conținut dedicat & sponsorizat si proiecte speciale (cu opțiuni suplimentare de împachetare combinata cu produsele media din portofoliul grupului Ringier) si execuții de briefuri creative si producții spoturi video.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: