Marketing Stiri

Ardealul troleaza cliseele din publicitate

3 iul. 2015 < 1 min

Ardealul troleaza cliseele din publicitate

Reading Time: < 1 minut

Jazz semneaza noua campanie pentru pate Ardealul, cu componenta de TV, print si online.

Pe TV, campania include doua spoturi care “troleaza” cele doua clisee din publicitate, amintind de importanta gustului pentru oricine, oricand. Spoturile incep ca niste executii clasice la detergenti sau bere. Pana cand apar ardelenii, brusc, si aduc mancarea cu “Fainosag”.

Captura spot bere

Campania se continua in print si pe online (YouTube Ads). Executiile pentru online urmeaza aceeasi idee de a “trola” anumite formate, cel de videoclip si cel de tutorial de pe Youtube. 

Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner, Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Alin Badiu – Art Director, Irina Pencea – Managing Partner, Georgiana Neacsu – Account Manager.

Captura spot detergent

Echipa Orkla Foods Romania: Andreea Toloaca – Marketing Manager si Gina Miu – Senior Brand Manager.

Spoturile sunt produse de Multimedia Est, in regia lui Radu Muntean, DOP – Tudor Lucaciu.

Executiile de online sunt regizate de Valentin Suciu (Jazz).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: