Companii Stiri

Atenția la sănătate, prioritatea pacienților în actualul context

21 dec. 2020 3 min

Atenția la sănătate, prioritatea pacienților în actualul context

Reading Time: 3 minute

Pandemia a schimbat complet planurile și așteptările pe care fiecare dintre noi le avea la începutul acestui an. Întâlnirile cu cei dragi, interacțiunile cu colegii de birou și orele petrecute împreună sunt definite acum de o nouă normalitate. Există însă un lucru esențial care a rămas constant în preocupările noastre: sănătatea. O stare bună de sănătate se menține prin prevenție, adică grijă și monitorizare periodică prin  analize și investigații anuale, dar și printr-un răspuns rapid la situații medicale excepționale. Cum pot fi accesate serviciile medicale în cazul pacienților care au nevoie să-și protejeze sănătatea în această perioadă?

Abonamentul medical este o soluție care îmbină grija pe termen lung cu soluții concrete adaptate pandemiei. De exemplu, pachetele oferite de Rețeaua Regina Maria ajută pacienții să aibă grijă de sănătatea lor, dar oferă și servicii de evaluare și monitorizare pentru cei care au fost afectați de COVID-19. Concret, ce servicii include un abonament medical?

Monitorizarea sănătății după infecția COVID-19

Pacienții infectați și vindecați de COVID-19 pot dezvolta complicații pe termen lung, ca urmare a bolii sau a efectelor tratamentelor administrate. Așadar, aceștia necesită monitorizare medicală constantă, pentru că pot apărea afecțiuni ale funcției pulmonare, insuficiență renală, leziuni ale mușchiului inimii sau insuficiență multiplă de organ.

Monitorizarea post COVID-19 presupune o serie de investigații imagistice și de analize de sânge la recomandarea medicului, precum hemoleucogramă, teste pentru evaluarea funcției hepatice și a funcției renale. Peste 95% dintre abonamentele de sănătate ale Rețelei au incluse serviciile necesare în monitorizarea primară post COVID, fie că vorbim despre pachetele achiziționate de companii, IMM-uri sau persoane fizice, și sunt valabile atât pentru adulți, cât și pentru copii. Mai mult, în calitate de abonați ai Regina Maria, pacienții vindecați de infecția cu SARS-Cov2 pot începe, gratuit, programul de evaluare a stării de sănătate.

Abonamentele Regina Maria le oferă pacienților post COVID-19 servicii moderne de prevenție și medicină primară, asigurate de specialiști care evaluează cazul și pregătesc un raport medical ce include recomandările necesare pentru analize și investigații, dar și indicații de tratament adecvate simptomelor pe care le manifestă. Acestea din urmă sunt incluse în abonamentele pacienților, gratuit sau cu reduceri semnificative.

Monitorizare online prin Clinica Virtuală

Orice suspiciune de infecție cu virusul SARS-CoV-2 ridică o multitudine de întrebări, de la simptome și până la pașii necesari pentru siguranța proprie și a celor din jur. Regina Maria vine în ajutorul pacienților săi abonați care s-ar putea afla în această situație. Mai exact, dacă au medicul de familie în Rețea, aceștia pot beneficia de expertiza acestuia prin serviciul de monitorizare COVID-19.

Abonații pot opta pentru consultații online, în Clinica Virtuală, sau pot suna în Call Center, urmând ca medicul de familie să îi contacteze în termen de 24 de ore. Specialiștii Regina Maria le stau la dispoziție cu informații, sfaturi medicale personalizate și indicații de tratament, în cazul în care pacienții prezintă simptome.

Acces la servicii de policlinică și monitorizare post-COVID inclusă în abonament

Abonamentul oferă acces la servicii de policlinică, incluzând și servicii relevante în contextul pandemiei. Beneficiile multiple pe care le aduce un abonament fac diferența între depistarea la timp a unor probleme medicale și agravarea lor în timp. Operatorul facilitează accesul la o rețea națională integrată, de 70 de locații proprii, 310 clinici partenere în 20 de județe, spitale acreditate internațional și mii de medici recunoscuți în România, dar și în afară.

Conform studiilor realizate de Regina Maria, abonații din companii merg la medic de aproape 2,5 ori mai des decât pacienții care nu dețin un abonament, iar companiile au înțeles cât de importantă este sănătatea angajaților pentru sănătatea afacerii. Astfel, foarte multe companii au îmbunătățit pachetele oferite angajaților, optând pentru un abonament premium, pentru a acoperi cât mai multe nevoi în contextul COVID-19.

Operatorul privat a lansat recent și primul magazin online dedicat persoanelor care au un abonament medical Regina Maria, oferit de compania la care lucrează. Astfel, aceștia pot cumpăra simplu și rapid pachete de servicii medicale pentru membrii familiei sau își pot completa abonamentul actual cu unul superior. În decembrie, abonații pot cumpăra pentru ei și pentru cei dragi pachete cu 25% discount.

Ca lider digital pe piața de servicii medicale private, Rețeaua de sănătate a investit în inovații tehnologice pentru a veni în întâmpinarea pacienților cu soluții eficiente de monitorizare a stării de sănătate a pacienților pe termen lung. Clinica Virtuală, care reunește aproape 500 de medici din 40 de specialități medicale, poate fi accesată de oriunde, din țară sau străinătate. Abonații beneficiază de serviciile din Clinica Virtuală gratuit sau cu discount, conform pachetului deținut, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze în policlinici și fără timpi de așteptare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: