Stiri

Banca Transilvania automatizează actualizarea datelor clienților

Reading Time: < 1 minut

Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, va schimba pozitiv experiența clienților. Verificarea și actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informații cu instituția publică menționată.

Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.

Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate.

Verificările datelor clienților se vor realiza începând cu anul viitor:

· La deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agențiile Băncii Transilvania, cât și online;

· În mod recurent, cum ar fi la expirarea cărții de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunțate/actualizate la bancă de către clienți.

Peste 450.000 de persoane au devenit clienți BT în primele zece luni ale anului.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Mădălina Bălan, HART Consulting: Liderii și cultura organizațională

Credințele, valorile se transmit din familie și devin adânc înrădăcinate în noi, transformându-se în lentilele prin care privim lumea, ce…

50 de minute ago

Care sunt cei mai cunoscuți lideri din România

Clasamentul celor mai cunoscuți 15 executivi din România este condus de Dan Șucu (Mobexpert), care se bucură de o notorietate…

o oră ago

Sphera Franchise Group își triplează profitul net în primul trimestru al anului

Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), cel mai mare grup din industria food service din România, continuă seria recordurilor și…

o oră ago

Mircea Hațegan, noul Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications

Începând cu 16 mai 2024, Mircea Hațegan este numit în poziția de Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications,…

6 ore ago

Raport Netograf: Viteza medie de transfer în rețele fixe prin WiFi a crescut la 156 Mbps

Conform statisticilor elaborate de ANCOM pe baza testelor efectuate în cadrul platformei Netograf, în anul 2023 utilizatorii din România au…

6 ore ago

În centrul Bienalei de Artă 2024, Biz La Biennale

Biz este prima publicație din România și din Europa care își mută redacția în Veneția, devenită centrul cultural al Europei…

7 ore ago