MarComm Publicitate Stiri

Beko integrează Inteligența Artificială în noul spot

20/04/2021 2 min read

Beko integrează Inteligența Artificială în noul spot

Reading Time: 2 minute

Beko, lider al pieței europene de electrocasnice, a integrat puterea Inteligenței Artificiale și frumusețea captivantă a naturii, în cel mai nou spot video al său. Denumit „Connections”, clipul video aduce în prim plan conexiunea oamenilor cu natura, dar și nevoia de a dezvolta inițiative concrete de sustenabilitate, menite să ajute la crearea unui mediu înconjurător mai curat și mai sănătos.

Spotul video vine să consolideze angajamentul Beko față de sustenabilitate, făcând referire la măsurile concrete derulate de companie cu scopul de a contribui la un viitor mai bun și mai responsabil. De altfel, Beko și-a asumat misiunea de a inspira și a permite generațiilor tinere să trăiască mai sănătos, încurajându-le să adopte un stil de viață mai sustenabil. Dezvoltând și integrând tehnologii de ultimă generație, Beko se implică și depune eforturi pentru a crea produse prietenoase cu mediul, care utilizează mai puține resurse, contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon. De asemenea, Beko și-a luat angajamentul de a incorpora tehnologii avansate în fabricile sale din întreaga lume, cu scopul de a reduce impactul pe care activitatea pe care o desfășoară o are asupra mediului.

„La Beko, am integrat sustenabilitatea ca o componentă vitală a modelului nostru de business. Am vrut să creăm un spot video cu impact, care să ne articuleze viziunea și să genereze o implicare a oamenilor. Ambiția noastră a fost să creăm un conținut care să inspire și să motiveze oamenii să ni se alăture în călătoria noastră care are în prim plan sustenabilitatea”, a declarat Zeynep Yalım Uzun, director de marketing la Arçelik.

Menit să comunice inițiativele de sustenabilitate ale companiei, clipul video creat cu ajutorul Inteligenței Artificiale reprezintă un salt din punct de vedere stilistic, fiind unul dintre primele spoturi care aduc în prim plan viziunea și misiunea Beko. 

Pentru realizarea acestui spot, au fost necesare zeci de mii de cadre cu elemente din natură, care au reprezentat fundația programului de Inteligență Artificială în generarea propriei interpretări a scenelor. Au fost create astfel succesiuni de imagini în care elementele se întrepătrund și se contopesc, creând o imagine distinctă aflată în mișcare.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă