MarComm Stiri

Berarii României salută sezonul revederilor la bere printr-o nouă campanie

12 iul. 2021 2 min

Berarii României salută sezonul revederilor la bere printr-o nouă campanie

Reading Time: 2 minute

Asociația Berarii României, vocea comună a industriei locale de bere, salută sezonul mult așteptat al ieșirilor relaxate de vară și vorbește pe sufletul prietenilor care prețuiesc să ciocnească împreună draftul sau sticla de bere, acasă sau la terasă, la mare sau la munte, pe terasă sau balcon. Indiferent de locație și decor, anumite lucruri rămân constante, chiar și atunci când realitatea de astăzi este mult diferită de realitatea anilor trecuți, iar mesajul Asociației Berarilor Români surprinde perfect acest lucru  – Berea. Băutura spumoasă a noii relaxări!

Pornind de la premisa că uneori viața ne forțează nu doar să privim, ci și să găsim soluții unor situații nemaiîntâlnite, conceptul campaniei este un caleidoscop al adaptabilității umane, surprinse în diferite ipostaze. Indiferent de caracter, pasiuni, context sau oră, oamenii sunt gata să învețe lucruri noi, să se revadă, să râdă cu cei dragi, să se simtă bine împreună și să celebreze cu martora bucuriei lor, berea. Narativul campaniei este susținut de video manifesto #BEEReady #BEERightBack, în care analogia dintre procesul de fabricare al berii și procesul de dezvoltare al oamenilor care se deschid spre experiențe noi surprinde bucuria de a ne puteam revedea din nou la o bere.

Dincolo de obiectivul de celebrare a sezonului #beeready între prieteni, în vara noii relaxări, Asociația Berarii României își propune să continue să încurajeze consumul responsabil de bere pentru un stil de viață fără excese, printr-o comunicare susținută pe toate canalele de comunicare integrate în această campanie.

Restricțiile impuse de pandemie au lovit puternic sectorul ospitalității și implicit pe cel al berii la nivel european: barurile și restaurantele au pierdut 42% din vânzările de bere în 2020, echivalentul a peste 5 miliarde de litri, și 800.000 de locuri de muncă în sectorul Horeca. În România, înainte de pandemie, berea servită în sectorul ospitalității genera 443 milioane de euro în economie în vreme ce anul trecut, a generat doar puțin mai mult de jumătate, respectiv 241 milioane de euro.

Cu toate acestea, producătorii de bere au răspuns pozitiv pe timpul pandemiei, susținând sistemul de sănătate publică și personalul din prima linie, demonstrând solidaritate cu sectorul ospitalității și investind în medii sigure din punct de vedere sanitar. De asemenea, producătorii de bere și-au dublat eforturile legate de sustenabilitate și au continuat investițiile în inovații și în berea fără alcool sau cu conținut scăzut de alcool.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: