Marketing Stiri

Berea rece se masoara in munti albastri

21 mai 2015 < 1 min

Berea rece se masoara in munti albastri

Reading Time: < 1 minut

Leo Burnett Group semneaza o noua campanie Bergenbier, care introduce o inovatie de ambalaj: cerneala termosensibila. Noua tehnologie arata cand berea este perfect rece, colorand muntii de pe ambalaj in albastru.

Spotul TV dramatizeaza racorirea garantata de muntii albastri de pe ambalaj prin aducerea muntelui la mare. Prietenii care se indreapta spre un bar de pe plaja descopera cu supriza un loc care arata ca o adevarata statiune de munte, unde oamenii poarta natural caciuli si fulare in plina vara, se dau cu sania sau snowboard-ul pe nisip si joaca volei peste un fileu de schiuri. Iar berea se bea obligatoriu cu manusi, deoarece e rece ca gheata.

Spotul TV este insotit de o strategie de comunicare online, POSM-uri si executii speciale in-store, dar si de o executie speciala OOH.

Odata cu lansarea tehnologiei inovatoare, Bergenbier completeaza si gama Bergenbier Fresh cu un nou sortiment: Bergenbier Fresh Soc, cu 1.9% alcool.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului

Din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);

Din partea Bergenbier S.A.: Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Laura Otopeanu (Brand Manager), Diana Pagila (Junior Brand Manager).

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: