Leo Burnett Group a lansat o noua campanie care anunta revenirea, dupa o mai lunga perioada de timp, a brandului Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal.
Comunicarea debuteaza cu povestea unui grup de prieteni, fani ai fotbalului, care pornesc la drum, intr-o calatorie purtata sub semnul lui #reincepe.
“Prima executie din campanie este povestea acestui ‘reluat de unde am ramas’ – o sintagma ce descrie mai bine decat ‘un nou inceput’. Spotul suprinde un grup de prieteni care pleaca intr-un roadtrip de la celalalt capat al tarii spre stadionul unde doresc sa vada Nationala direct pe teren”, a declarat Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
Din partea Leo Burnett Group: Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Anda Lazar (Brand Comm Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);
Din partea Bergenbier S.A.: Mihai Mihaiescu (Junior Brand Manager), Laurentiu Marin (Events Coordinator), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…
Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…